Munchlax Skrevet 1. mai 2012 #1 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg var på Tryvann igår og der hørte jeg en sykt fet låt av typen techno/trance. (hva er egentlig forskjellen? ?) Dum som jeg var, sjekket jeg den ikke opp mot SoundHound, og jeg kan ikke komme på hva den het. Låten som ble spilt inneholdt en masse bongotrommer, og etter hva jeg fikk med meg, så tror jeg også det var noe av det eneste. Tror låten var populær for noen få år tilbake. Hvis noen skjønner hvilken låt jeg sikter til, så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. mai 2012 #2 Del Skrevet 1. mai 2012 Var det noen som sang? Eller ingen? Dame, mann? Noen andre kjennetegn? Maaaange techno/trance sanger med trommer/bongotrommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Del Skrevet 1. mai 2012 Det første jeg tenker når du nevner bongotrommer er The Bongo Song ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mai 2012 Bobler: Ja, det var kanskje litt vel dårlig med hint fra meg. Beklager. AnonymBruker kom med den låten jeg tenkte på, så da er jo den saken grei. Tusen takk til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. mai 2012 #5 Del Skrevet 1. mai 2012 da er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå