AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 På badet i huset jeg leier tror jeg det bor en gråbrun sopp rett under sluket i servanten! Den dekker halve slukgreia, den der med hull i vet dere, og jeg ser den når jeg pusser tenner. Dyttet i den med en saks og den kan dyttes på, men er liksom fast også. Virket litt slimete. Har noen ganger kjent en sur lukt inne på badet som vi ikke har identifisert, kanskje det er denne? Pusser jo bare tenner og vasker hender der, heller ikke ut mat i den vasken. Æsj! Kan det virkelig være en sopp eller kan det være noe annet? Kan jeg bruke plumbo på den?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Kokende vann og salmiakk. Etter masse skylling så der ikke er igjen noen salmiakkrester så kan du heller på klor og la det godgjøre seg litt. En nok en god slimete klump med rester av alt som har blitt skylt ned i sluket. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Kokende vann og salmiakk. Etter masse skylling så der ikke er igjen noen salmiakkrester så kan du heller på klor og la det godgjøre seg litt. En nok en god slimete klump med rester av alt som har blitt skylt ned i sluket. Da blir det salmiakkhandel i morgen den dag! Takk for tips Kan en slik slimete klump legge ser rett under den rista altså? Er liksom der det er mest, klarer å stikke saksa under en god vet uten at den støter i noe.
Gjest gjest17 Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Godt mulig du allerede har gjort det, men det er sikkert greit å få sjekket vannlåsen for eventuell dritt? Ikke mye vits i å styre på med salmiakk å greier om det ligger en klase hår og godsaker nedi der. Også risten på det sluket du ser kan løsnes, og du kan sikkert fjerne en god del gørre der også. Men som tidligere sagt, ta på plasthansker og vask med salmiakk. Så blir det nok rent å pent skal du se :-)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Godt mulig du allerede har gjort det, men det er sikkert greit å få sjekket vannlåsen for eventuell dritt? Ikke mye vits i å styre på med salmiakk å greier om det ligger en klase hår og godsaker nedi der. Også risten på det sluket du ser kan løsnes, og du kan sikkert fjerne en god del gørre der også. Men som tidligere sagt, ta på plasthansker og vask med salmiakk. Så blir det nok rent å pent skal du se :-) Takk for tips Skal kvinne meg opp og komme i gang snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå