Gjest Ajax Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 .. en film på winmx? jeg er litt ny på dette, så jeg er ikke sikker på om jeg har gjort riktig. søkte på finding nemo, dobbelt klikket på en som ikke var rød. så nå står den der å lyser i transfer-rommet med 0%. og det blinker en blå boks forn nulltallet. noen som kan forklare?
Arkana Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 Nå kjenner jeg ikke til akkurat WinMX men jeg antar at prinsippet er det samme overalt. Hvor lang tid det tar å laste ned noe kommer ann på hvor stor nedlastingshastighet du har, og opplastingshastigheten til motparten. Det kan også være det er mange som vil laste ned fra denne brukeren og du derfor står i kø.
Gjest Ajax Skrevet 26. januar 2004 #3 Skrevet 26. januar 2004 ok, takk for svaret:) den blir vel ferdig en gang i tiden :blunke:
liv Skrevet 26. januar 2004 #4 Skrevet 26. januar 2004 om du ikke får det til med winmx så prøv www.suprnova.org For å laste ned der må du ha en torrent. Jeg bruker bittorrent. Den finner om du søker på gogle. Det hender den kommer opp i poppup førstegangen du går inn på siden. Det er det jeg finner mest stabilt for tiden..
Saga Skrevet 26. januar 2004 #5 Skrevet 26. januar 2004 ok, takk for svaret:) den blir vel ferdig en gang i tiden :blunke: Som sagt så er bittorrent bra om du skal laste ned filmer, men der finnes kun et lite utvalg. Etterhvert som du får mer å dele bør du vurdere DC++ Jeg bruker også bittorrent, men synes ikke utvalget er noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå