Gå til innhold

Jenter som trener seg til "V-formet" rygg og skulderparti

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får de til det?

Min største skrekk er å få det! Jeg ønsker meg markerte muskler, men jeg vil ikke bli v-formet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal mye hard jobbing til, så bare tren som før du. Ingenting å frykte.

• Liker 1
Skrevet

Ikke overdriv nedtrekk og chins i forbindelse med ryggtrening. For guds skyld, ikke gi de opp, men fokuser mer på roøvelser. Uansett skal det mye til for å få V-form på ryggen.

Skrevet

Det klarer du nok ikke uten å virkelig gå inn for det, stress ned. Krever mange års trening etter program.

• Liker 1
Gjest santus
Skrevet

Det klarer du nok ikke uten å virkelig gå inn for det, stress ned. Krever mange års trening etter program.

Det trengs ikke nødvendigvis mange års trening :)

Jeg har to venninner som fikk synlige resultater relativt fort- ikke spør hvordan.

Skrevet

Om de fikk en V-rygg og sterkt markerte muskler på få måneder, har vi forskjellig syn på hva store muskler er, rett og slett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter med muskler er stygt uansett.

• Liker 5
Skrevet

Hvordan får de til det?

Min største skrekk er å få det! Jeg ønsker meg markerte muskler, men jeg vil ikke bli v-formet.

De trener ofte og hardt over flere år og er supernøye med kostholdet.

Det krever så enormt mye at det ikke er aktuelt for mosjonister å tenke på eller frykte. Så tren mye og hardt og ikke vær redd!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig V form på ryggen (smal midje.) Er det stygt? :gjeiper:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg klatra veldig mye før og da hadde jeg en naturlig musklet v-form på ryggen. Gosj jeg savner den kroppen.

Gjest badeand1
Skrevet

Hvordan ser en sånn rygg ut? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

400-04307354w.jpg

Sånn for eksempel?

Det er veldig sexy! Ikke for mye ikke for lite, men det må nesten komme naturlig, passe til deg og personligheten din. Være litt frekk og leken

Litt muskler betyr ikke at du blir mandig

Skrevet

For de fleste krever det MYE å få en skikkelig v-formet rygg. Jeg trener hard styrke og har såvidt v-form.

Du må huske at bilder du ser, er sikkert ofte bilder hvor jentene/damene flekser slik at ryggen blir mye bredere enn den er til vanlig.

Jeg trener både chins, nedtrekk og roøvelser uten at det har gitt meg særlig v-rygg (noe jeg sterkt ønsker). Jeg synes det er kjempefint og det gor en illusjon av en smalere midje :)

Tren styrke med god samvittighet, så skal du tidsnok se når du synes ryggen er bred nok.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Klatrejenter får kjempefine muskler om enn ganske definerte.

3999232.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg har gode gener, for en slik rygg får jeg etter et par mnd med styrketrening to ganger i uka.

Skrevet

For min del var det ikke veldig vanskelig å få V-form. Har dog hatt sterk fokus på skuldre, og øvre del av ryggen.

Skrevet

Vil nok tro at vi alle har forskjellig syn på hva som er skikkelig v-rygg og ikke, så det er ikke så lett :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil nok tro at vi alle har forskjellig syn på hva som er skikkelig v-rygg og ikke, så det er ikke så lett :)

Om det er som ryggene her i tråden så er det lett for noen av oss :)

Gjest alille
Skrevet

Jepp, og spesielt de som er veldig aktive med styrketrening er mer strenge med hva de mener er muskuløst enn det vi "normale" ikke-muskuløse jenter mener. Jeg henger en del inne på Fitnessbloggen, og jeg merker jo at det flertallet der mener er nydelige kvinnekropper og ikke en klumpete dame er det jeg mener ser helt skrekkelig ut. For noen er antydninger til en V-rygg stygt, mens andre må se en SVÆR V-rygg før de mener at det er noe annet enn en normal rygg. :ler:

Så det ville jo hjulpet om TS kunne forklare hva hun mener med v-rygg. Selv får jeg mer definert rygg av styrketrening, og pga brede skuldre ser den nok mer v-aktig ut, men ikke mer enn at jeg synes ryggen min er flott når den er veltrent. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...