Engel Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 Hei! Vi har hatt samtale med fotografen i helga. Og avtalte da at etter bryllupet, mens vi er på bryllupsreise, så skal han sette inn annonse med bilde i to aviser for oss, sånn "vi har giftet oss"-annonnse. Vi skal sende over teksten vi vil ha, men hva i all verden skal vi skrive? Bare : Vi giftet oss 27. februar i Tønsberg. Navnene. Eller noe mer orginalt? Tips ønskes! Og hvilket navn skal jeg skrive? mitt nye etternavn, selv om navneendringen strengt tatt ikke er gjort ennå da? (får nok ikke ordnet med det før vi er tilbake fra bryllupsreisen)
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 Og hvilket navn skal jeg skrive? mitt nye etternavn' date=' selv om navneendringen strengt tatt ikke er gjort ennå da? (får nok ikke ordnet med det før vi er tilbake fra bryllupsreisen)[/quote'] selv om du bytter navn, synes jeg du skal skrive det gamle.. som på vielsesattesten.. det var jo du som giftet deg.. liksom.. (er det noen som skjønner hva jeg prøver å si?? hjelp!)
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #3 Skrevet 26. januar 2004 Hvis det er (som du sier) en giftet og ikke en gifter annonse syns jeg du skal sette ditt nye etternavn. Syns også det er mest ryddig med minst mulig tekst, som fex vi sa ja til hverandre 27. februar i Tønsberg kirke Engel og Duden Engelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå