Haustlauv Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Jeg forsøker å finne leilighet til leie i en litt større by for tiden, og der er det mange om beinet. Noen som har tips til hvordan jeg i første omgang kan stikke meg positivt ut når jeg sender mail på leiligheten, og i andre omgang hvordan jeg gjør et best mulig inntrykk på fellesvisning?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har bare hatt fellesvisning én gang, men vi la mest merke til de som var blide og hyggelige, som stilte gode spørsmål (uten at de maste) og som hadde med seg en "CV" med litt info om hvem de var, hva de jobbet med og med bilde på. Da husket vi dem senere også.
Gjest Bond Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 En slags "bolig-CV" fungerer veldig bra! Da kan man gi en liten huskelapp om hvem man var og kanskje også si noen flere ord om seg selv og bakgrunnene.
Haustlauv Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2012 Lenge siden jeg har vært her inne, men takk for svar alle sammen. AB, hvis du ser dette: hvordan valgte dere til slutt hvem som skulle få leiligheten? Jeg skjønner at jeg må visst lage meg en bolig-cv, men hvordan skal jeg få levert det hele uten at det blir for pinlig?? Hva om ingen andre har med noe lignende og alle bare synes jeg ser ut som en dust? Huff, syns det er litt flaut med disse fellesvisningene, det blir jo nesten som å fremheve seg selv positivt som på et jobbintervju, bare med masse tilhørere! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå