AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 I desember var jeg og samboeren 2 uker på Playa del Ingles. Helt nede ved stranden er det en bar som heter Stockholms beach bar and grill. Vi trivdes skikkelig godt der og ble veldig godt kjent med de som jobbet der. De hadde nettopp åpnet opp baren. Vi skal tilbake i desember 2012, og håper at vi treffer på de trivelige ansatte igjen siden vi fikk så god kontakt med dem. Det jeg lurer på er altså: er det noen som nettopp har vært på playa del ingles og vært på den baren/i området og kan bekrefte at den ennå er der? Vet det er et "long shot", men vi er så nysgjerrige
Hariette Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg var der i forrige uke, men kan ikke hjelpe deg med baren dessverre!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Kan du ikke google baren? Jeg har gjort det. Sikkert 100 ganger. Som sagt er de helt nye, og de har ingen hjemmeside. Dessuten har de ikke et veldig unikt navn, så det gjør alt så mye vanskeligere. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå