Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har vært der: På hvilket sted er det best å være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på smak og behag, det da....

Hav og strand, golf og fjell, storby, turistby, tettsted for å nevne noe?!

Selv tar jeg turen til Marbella området, der synes jeg jeg får litt av alt.

http://www.marbella.com/eng/

Skrevet

Hvis du liker storbyer, er både Madrid og Barcelona fantastiske. Og hvis du har lyst til noe litt annet, kan du dra til Granada i sør - fantastisk fin by, og med det gamle maurerslottet Alhambra. Det var arabernes siste hovedstad i Spania.

Skrevet

Jeg vil helst reise til et sted med vakre strender og masse sol, samtidig som jeg får litt opplevelser, og muligheter til å prøve ut spanskferdighetene mine.

Takk for svar :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

For tredje gang skal vi på en mnd. ferie til Albir i Spania. Det er et tettsted i kommunen Alfaz del Pi rett ved Benidorm.

Vi skal leie en leilighet og bil.

Det bor svært mange normann på denne plassen og har både norske skoler og butikker.

Kort vei til Benidorm og mange serverdigheter, og for oss en det en flott plass.

http://www.alfaz.net/

Skrevet

Takk for svar og link Merethe :) I dag har jeg tenkt å gå på et reisebyrå og hente kataologer :hoppe:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Dra til Palm Nova, Magaluf!!!!

Sinnsykt utrolig bra der!!!!!!!! :hoppe:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg er bosatt i spania, og kan kanskje hjelpe deg litt. Men hadde vært greit å vite litt om hva du liker før jeg gir noen råd.

Så noen tidligere hadde nevnt Granada leger oppe, det er ikke å anbefale om sommeren.. fryktelig varmt!!! jeg bor selv i Alicante regionen, og kjenner godt til området rundt Alfaz del Pi. Her er det trivelig og familievennlig. de helt store kulturopplevelsene finner du ikke her, men er dere interessert i å leie bil, så er det mange flotte severdigheter man kan oppsøke. Blant annet er det bare en time -halvannen til Valencia, som er en fantastisk by!!

Jeg hjelper gjerne om du gi meg noen hint om hva du/dere interessere dere for :wink:

Hilsen fra en under solen :-)

Skrevet
Dra til Palm Nova, Magaluf!!!!

Sinnsykt utrolig bra der!!!!!!!!  :hoppe:

Ja om man vil ha fest og fyll på sitt beste så;)

Liker magaluf jeg,flotte strender og koselige folk. :)

Men ville ikke reist dit med små unger og sånn midt på sommern.

Ikke fordi det er no farlig eller no, men er ikke akkurat et forlig sted om kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...