AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hei. Jeg ser at Høyskolen i Telemark har en master i "flerkulturelt forebyggende arbeid med barn og unge". Er det noen som har erfaringer med denne? Eventuelt vet hva den kan brukes til? På nettsidene står det: "Studiet kvalifiserer for arbeid innenfor offentlig, privat og frivillig sektor, og kan også danne et relevant kunnskapsgrunnlag innenfor områder som undervisning, plan-, utrednings- og endringsarbeid og forsknings- og utviklingsarbeid nasjonalt og internasjonalt." Men jeg synes dette er noe generelt som det står på veldig mange utdanninger. Er det noen som har noen ideer eller erfaringer her?
amonyn Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 I Oslo er det ihvertfall mange muligheter. Finnes en organisasjon som heter Agenda X (på antirasistisk senter), de har sommerleir, aktiviteter osv. Du har X-ray som tilbyr dansestudio og innspillingsmuligheter bl.a. Storebror konseptet på Holmlia. Newpage (i Bergen/Oslo, tror jeg), litt mer sånn "bøllefrø"-opplegg. Pøbelprosjektet, som er for ungdom som dropper ut av skolen. Sånne organisasjoner vil jeg tro det er mulig for deg å jobbe i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå