IronMaiden Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Eg har en philips epilator som eg har prøvd å bruke endel ganger, men den fjerner så få hår om gangen at eg må dra den over det samme stedet mange ganger for å få vekk det meste. Hver gang eg tror eg er ferdig med hårfjerningen ser eg at det er fremdeles mange hår igjen, er det andre som har dette problemet? Er det bare epilatoren min som er dårlig? Den kostet jo 900 kr så skulle vel være litt skikkelig da=P
Susanne82 Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har epilator fra braun og er veldig fornøyd med den. Jeg må også dra den over samme sted mange ganger før jeg får tatt alle hårene, så det er tidkrevende. Men til gjenngjeld er resultatet litt mer langvarig enn med barbering. Jeg går over med epilatoren en gang i uken. For det kommer ofte noen hår tilbake ganske raskt, mens noen ikke kommer før etter en mnd. Men når du først har brukt den en gang, går det dermed raskere neste gang, da ikke alle hårene har rukket å komme tilbake
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Du skal jo dra den sakte over, virker som du drar den for raskt dersom den ikke får med alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå