AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har i de seneste år hatt prosjektet "langt og sundt hår" kjørene. Håret var ekstremt oppklipt (derav tyyynt i lengdene), farget, slitt etc. Nå er alt like langt ( ned til BH'en, ca.), tykt, sunt og fint. Men, det "henger" jo bare - jeg vil ha litt mer liv i det. Noen som har frisyretips? Gjerne med bilder. "Kravene" er at den ikke skal innebære alt for mye oppklipning og den skal være panneluggvennlig (har en forvokst pannelugg). Jeg tenker kanskje litt å klippe det litt opp rundt ansiktet, for å mykne opp litt..? Jeg trenger virkelig noen bilder så håret ikke blir "ødelagt" nå når det endelig ser godt ut.
Chocoholic Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Gratulerer med gjennomført "sunnhetsprogram" for hår Om det bare henger litt ned, ville jeg klippet en-to etasjer: nesten ingen forskjell mellom etasjene i lengde, de skal blandes fint sammen når du går. Da ser det finere ut om håret er stritt og henger ned, og om du krøller det får du mye bevegelse Da får du beholdt lengde og sunnhet i håret, men du har likevel mulighet for variasjon Endret 1. mai 2012 av Chocoholic
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med gjennomført "sunnhetsprogram" for hår Om det bare henger litt ned, ville jeg klippet en-to etasjer: nesten ingen forskjell mellom etasjene i lengde, de skal blandes fint sammen når du går. Da ser det finere ut om håret er stritt og henger ned, og om du krøller det får du mye bevegelse Da får du beholdt lengde og sunnhet i håret, men du har likevel mulighet for variasjon [...] Takk! Det er virkelig en tolmodighetsprøve! Og takk for bildene - det nederste er tett på det jeg vil ha, panneluggen må bare vokse seg litt lengre først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå