Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Iiih, jeg skal på date i morra, og jeg holder på å gå helt opp i spinn her :sjenert:

Noen gode råd for å gjenvinne bakkekontakten slik at jeg ikke roter til hele greia? Er han som har tatt initiativ til kontakt, først kryssforhørte han vår felles venninne og skulle vite "alt" om meg, og kort tid etter fikk jeg melding med spørsmål om jeg ville treffes. Jeg har møtt ham et par ganger før, og synes han er både spennende, søt og morsom, men alltid tenkt at han var litt "over mitt nivå".

Sitter og prøver å ikke gå inn på bloggen hans, eller se på videoer av ham på youtube (han er skuespiller, så det ligger en del ute) men det er vanskelig - føler meg som en fjortis :fnise:

Vet vi har veldig mange felles interesser, og jeg er ikke bekymret for at vi ikke skal ha nok å snakke om, men altså...nervøs, jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

velduftende hår og smil mye

det er egentlig det eneste menn registrerer

AnonymBruker
Skrevet

Iiih, jeg skal på date i morra, og jeg holder på å gå helt opp i spinn her :sjenert:

Noen gode råd for å gjenvinne bakkekontakten slik at jeg ikke roter til hele greia? Er han som har tatt initiativ til kontakt, først kryssforhørte han vår felles venninne og skulle vite "alt" om meg, og kort tid etter fikk jeg melding med spørsmål om jeg ville treffes. Jeg har møtt ham et par ganger før, og synes han er både spennende, søt og morsom, men alltid tenkt at han var litt "over mitt nivå".

Sitter og prøver å ikke gå inn på bloggen hans, eller se på videoer av ham på youtube (han er skuespiller, så det ligger en del ute) men det er vanskelig - føler meg som en fjortis :fnise:

Vet vi har veldig mange felles interesser, og jeg er ikke bekymret for at vi ikke skal ha nok å snakke om, men altså...nervøs, jeg :sjenert:

Jeg ville fått ned forventningene ved å stålsette meg og tenke at han sikkert er en player. Så ville jeg tatt det som en positiv overraskelse hvis han var en seriøs fyr som faktisk liker meg og ikke tror jeg er hans nye groupie :)

AnonymBruker
Skrevet

velduftende hår og smil mye

det er egentlig det eneste menn registrerer

Får man ned sine egne forventninger ved å spraye håret og smile?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt ham et par ganger før, og synes han er både spennende, søt og morsom, men alltid tenkt at han var litt "over mitt nivå".

Kan VI få se bloggen hans? Lettere å gi råd da :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for svar, folkens :)

Jeg ville fått ned forventningene ved å stålsette meg og tenke at han sikkert er en player. Så ville jeg tatt det som en positiv overraskelse hvis han var en seriøs fyr som faktisk liker meg og ikke tror jeg er hans nye groupie :)

Vet allerede at han er langt fra player, han er veldig sjenert og privat av seg, og er tilbakeholden med dating. Han har et veldig anstrengt forhold til å være "småkjendis", og blir veldig flau og utilpass om folk kjenner ham igjen utenfor scenen.

Kan VI få se bloggen hans? Lettere å gi råd da :lur:

Hehehe, beklager, legger ikke ut den her ;) Men kan si så mye som at den er knytta mot jobben hans, og han skriver utrolig mye morsomt :)

Ang hår: jeg har bringebær-shampoo, lukter nesten litt som bringebærdrops, bare ikke fullt så søtt :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært like nervøs om han ikke var skuespiller? Jeg er nemlig det selv, og lurer på om det er derfor folk ikke tør ta konktakt på datingsider.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært like nervøs om han ikke var skuespiller? Jeg er nemlig det selv, og lurer på om det er derfor folk ikke tør ta konktakt på datingsider.

Nervene er pga ham som person ja, ikke yrket hans :) Selv studerer jeg til å bli regissør og har et veldig avslappet forhold til folk i bransjen, så yrket hans er ikke det som gir nerver :) Snarere er det et pluss, siden vi da har mye å snakke om og sammenfallende interesser ;)

Ørlite OT: Jeg tror kanskje ikke det er uvesentlig det du nevner, virker som at folk har endel fikse idéer (evt fordommer) om skuespillere, dessverre. Synd, det er jo en jobb det som alt annet. Arbeidstiden kan kanskje i perioder gi noen utfordringer i familiesammenheng, men utover det ser jeg virkelig ingen problemer.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen :)

Bare noen timer igjen nå, fikk nettopp melding med spørsmål om jeg ville bli med ut og spise før filmen vi skal se, planen var egentlig bare film og kanskje en drink.

Nervøs, fnisete og rar nå, noen som har tips til gode pusteøvelser? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...