Yatzy Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 Kan jeg gå med sort topp (litt gjennomsiktig) og kort, sort skjørt i barnedåp? Tenkte ikke å gå med strømpebukse, evt en hudfarget en. Men er det feil å gå med sort i barnedåp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 25. mai 2002 #2 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg reagerer negativt når jeg ser folk i dåpsfølge som kler seg slik du beskriver. Ville nok valgt noe mer konservativt, eller hva med bunad? Hvis du har sjøl eller har mulighet til å låne synes jeg det er flott om du velger bunad. Du må sjølsagt velge sjøl, men dette er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 25. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2002 Skulle gjerne gått med bunad, men den må repareres, så det går ikke. Antrekket jeg tenker på er ikke på noen måte uanstendig slik jeg ser det, men jeg velger nok et annet skjørt til. Takk for at du svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvis det er fargen du temker på hadde jeg sorte klær i min sønns dåp. Ingen reagerte på det, men jeg ville kanskje også styrt unna de aller korteste skjørtene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 26. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Gikk med dongeriskjørt jeg, av den litt mer "pyntete" typen. Helt greit spør du meg. Og det sorte var heller ikke helt mini da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labello Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 Ta akkurat det du føler for. Det viktigste er at du føler deg vel.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 27. mai 2002 #7 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg reagerte da mor i et annet dåpsfølge gikk med så kort skjørt at jeg kunne se kanten på stay-upsene. Også synes jeg det var litt trist at min venninne, som var fadder for sønnen min, kom med vanlige bukser og en tynn genser. Slik som man går på jobb, UTEN å være pyntet. Selv gikk jeg med sort topp og skjørt, med lilla tynn jakke over. Sambo gikk med sort dress og lilla skjorte!!! he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2002 #8 Del Skrevet 27. mai 2002 Man kan ikke alltid "ta det man føler for" til enhver anledning. Og gjennomsiktige topper med korte trange skjørt hører ikke hjemme i en kirke og hvertfall ikke i barnedåp. Hva med en pen sommerkjole. Folk han ikke kle seg som billig fnask i en kirke. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå