Gå til innhold

Sovepiller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man får sovepiller uten resept her i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. Ikke slike "ordentlige" sovepiller. Men hvis det klarer seg med naturpreparater, så får du jo tak i det på helsekost/apotek. Men det vet du sikkert :) .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre. Ikke slike "ordentlige" sovepiller. Men hvis det klarer seg med naturpreparater, så får du jo tak i det på helsekost/apotek. Men det vet du sikkert :) .

Nei okei. Regnet med det. Nei vet ikke noe om helsekost preparatene...

Er det noe som virker? Og hva er det snakk om?

Skrevet

Hvis man har små eller moderate søvnvansker, så tror jeg de skal fungere. Jeg tror jeg har prøvd alt som er på det markedet, men til ingen nytte, for jeg sliter "big time" med søvnen. Valerina Natt og Valerina Forte er nok de mest kjente preparatene, tror jeg. (Derfor er nok de kanskje de beste på det markedet, men vær forberedt på en forferdelig stank når du tar pillene ut av brettet :hakeslepp: . Hehe!) På nettet kan du også få kjøpt Sleepwell som også fungerer for noen.

Forresten, det kan være en god idé å ta magnesium, for det skal visst vært viktig mht å få sove. Jeg tar det iallfall fast :) .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk :) Har prøvd magnesiun men det hjelper ikke stort. De sleepwell pillene, kan de stoppes i tollen?

Skrevet

De selges fra en norsk nettside, så du trenger ikke tenke på tollen :) . Bare søk på "Sleepwell" på nettet, så får du treff med én gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...