Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ikke prøvd så veldig lenge (5 mnd )men jeg er så syykt stressa,opphengt,besatt i av å bli gravid! Jeg tenker på det nesten hele døgnet og drømmer om det om natta! Noen ganger , som f.eks i natt så drømte jeg så virkelig at jeg tok en test når jeg våkna. Var selfølgelig ikke gravid:( Drømte at jeg fikk ei jente og jeg og smboern var så utrolig lykkelig. Vi er så klare for å bli foreldre at det nesten gjør vondt.. Måtte bare få ut litt frustrasjon!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, en del skrivefeil..Gikk litt fort i svingene når jeg skrev..:P Jeg blir så ivrig når jeg tenker på dette!

Skrevet

Heisann.... :vinke: Det værste du gjør e å stress masse med d, da går det garantert tregere... og har mange venniner som må ha gitt opp før de ble gravide bare fordu de stressa.... Vet det ikke e enkelt men vi har prøvd i 4 1/2 år :filer: så 5 mnd er ikke mye, men prøv å ro ned hodet og heller peil det inn på noe helt anna dd e visst da d skjer.... og ikke la dæ skrem over kor lenge vi har prøvd, æ har endometriose som gjør det litt vanskelig... men ikke umulig :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff.. Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet.. jeg syter og klager over 5 mnd og du har prøvd i nesten 5 år :/ Håper det ordner seg for oss begge!! :) Men det med stress..ekke så veldig lett å la være å stresse.. :/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, begynte å stresse allerede første mnd jeg :fnise: Heldigvis gikk det på andre forsøk, men har stor forståelse for at du blir utålmodig etter 5mnd! Men det er jo helt normalt at det tar litt tid da. Bare sett deg godt inn i syklusen din og ha mye sex (ikke bare rundt eggløsning), lev sunt og kos deg med mannen!

Lykke til! (Og det hjelper ikke å lese masse om graviditet på nettet, man blir helt opphengt! Prøv å hold deg unna graviditetsnettsider, jeg sparte det til jeg var gravid, så ble det liksom en premie når testen viste positiv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...