AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har nok vært litt uheldig med denne mannen.. han kommer bare når han tar meg bakfra, og ALLE samleier avsluttes med det. Han prøver liksom å tenke litt på meg inn i mellom, virker det som, men han hører ikke etter når jeg forteller og viser hvordan jeg også vil ha det. All sex ender i doggy style, og jeg nyter det, for all del.. Liker stillingen, men jeg kommer aldri, det er det bare han som gjør. Og når han har gjort det, er han utkjørt, så det er ikke mer morro på meg.. Har hendt at jeg har faket, bare for å ikke sitte der som en idiot og ikke få noe ut av det, selv om det gjør meg til en større idiot.. Lurer på å slutte å treffe ham, får ingenting ut av det seksuelle.. det er det bare han som gjør.
Cathrine88 Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Kan du ikke komme i en stilling du liker bedre før dere ender det med doggy style? 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Kan du ikke komme i en stilling du liker bedre før dere ender det med doggy style? Jo, men han vil ikke holde på så lenge i andre stillinger.. Ikke liker han at jeg rir, det elsker jeg, jeg kommer nesten alltid da, men det er sjelden han gidder å la meg.. Vi kan starte litt i andre stillinger, men etter noen minutter så vil han ta det bakfra, enten så stiller han meg opp selv, eller så sier han "nå tar vi det litt bakfra" og jeg sier "neeei, la oss holde på litt til..!" og han kan svare "åååh, nei.."
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Han høres nesten litt homofil ut. Siden han ikke vil se dine kvinnelige sider når dere har sex. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Han høres nesten litt homofil ut. Siden han ikke vil se dine kvinnelige sider når dere har sex. Har du sett litt for mye Brokeback Mountain??? 2
fridr Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Han er barnslig og egoistisk seksuelt. Jeg hadde sparka han ut av senga om han ikke skjerpa seg etter en prat om hvordan dere kan få det bedre sammen! 7
Cathrine88 Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Jo, men han vil ikke holde på så lenge i andre stillinger.. Ikke liker han at jeg rir, det elsker jeg, jeg kommer nesten alltid da, men det er sjelden han gidder å la meg.. Vi kan starte litt i andre stillinger, men etter noen minutter så vil han ta det bakfra, enten så stiller han meg opp selv, eller så sier han "nå tar vi det litt bakfra" og jeg sier "neeei, la oss holde på litt til..!" og han kan svare "åååh, nei.." Du bør kanskje prøve å være mer bestemt og rett og slett forlange at dere skal fortsette lengre i stillingene du liker. Har du prøvd å ta det opp med ham når dere ikke har sex? Det er sannsynligvis litt lettere å få ham til å høre etter da enn når han kun er fokusert på å komme. Han høres nesten litt homofil ut. Siden han ikke vil se dine kvinnelige sider når dere har sex. Herregud. Og han høres vel litt ut som en hund også siden han kun liker doggy. Menn og kvinner ser ikke like ut bakfra. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Jeg hadde ikke giddi kun doggy. Det er en helt grei stilling, men ikke min favoritt. 1
Gjest Vampen Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Jeg hadde droppet mannen tvert. Ja, Gud forby at man skulle forsøke å kommunisere først. Det er mye bedre å gå rett på dumpinga! 5
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Ja, Gud forby at man skulle forsøke å kommunisere først. Det er mye bedre å gå rett på dumpinga! Jeg kunne ha skrevet mer utfyllende, jeg ser det. Jeg tenkte på det TS skrev i innlegg nr. 3. Når ingenting når frem, og mannen vil ha det bare på sin måte, hadde han ikke blitt lenge hos meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Vi har hatt sex fast i 2 måneder, og i allefall et par ganger hver dag, det er bare noen dager vi IKKE har møttes de to månedene, og jeg må si jeg er lei av å stå på alle fire.. Han er fast bestemt på den doggy stillinga. Vi har snakket om sex ellers også, det var da det kom frem hvor høyt han elsker doggystylen, jeg tok det ikke så bokstavlig da. Men så har vi en del sex, så tar jeg det opp på denne måten: "jeg synes det er fantastisk å RI jeg, jeg kommer så fort da.." Og når vi har sittet i sofaen, så setter jeg meg over ham, råkliner, kjenner han får den ståen, vi kler av oss, og jeg trer meg ned på ham.. etter bare noen sekunder så er han ikke med, det er ikke bra for ham, alt bare stopper opp liksom.. Det er ikke så kult å sitte der og ha sex med noen som ser ut som han kjeder seg fullstendig.. Også faller jo ereksjonen sammen etterhvert også, når han kjeder seg. Men hvis jeg bøyer meg over, og han ser at jeg står bøyd, eller på alle 4 med et eller annet, blir han superkåt, og vi har som regel sex der og da. Det er ikke det at jeg ikke nyter sexen, DET gjør jeg jo. Men jeg skulle helst sett at vi kunne avslutte med noe også jeg tente skikkelig på. Jeg har fortalt ham hva jeg tenner på, hva jeg liker.. flere ganger, men vi gjør ikke noe av det. Han er vel bare jævlig egoistisk da?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Tror ikke han er så veldig homo, han får den steinharde kuken bare han ser puppene mine, så ja.. men egoist, det er nok mer i de baner.
Gjest Vampen Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Har du prøvd omvendt cowgirl? Det vil jo visuelt sett være noe av det samme som doggy, spesielt om du lener deg fremover. Eller så tror jeg du må gi ham beskjed i klartekst. Type "Bare doggy hele tiden fungerer ikke, jeg kommer ikke i den stillingen. Jeg synes vi skal prøve å variere litt, for jeg vil gjerne være med jeg også.", ikke bare hint om hva du liker. Eventuelt også forsøke å finne ut hva som er "greia". Sex er noe man har sammen, det skal ikke være et egoløp for en part. Man gir og tar, ikke bare tar.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Vi prøvde omvendt cowgirl, men da gled kuken hans ut og ble klemstret litt, fordi vi/jeg tok litt hardt i, da ville han ikke det mer heller.. tror ikke jeg vil dette mer jeg, merker at jeg rett og slett blir deprimert og smålei meg når jeg ikke får orgasme mens hele kroppen er klar og kåt for det, om dere skjønner? Når det bare slutter tvert, uten orgasmen, så bare.. blir jeg rett og slett nedfor etter en stund. Så når jeg ordner med handa eller vibratoren, er humøret så mye bedre.
mousepad Skrevet 1. mai 2012 #17 Skrevet 1. mai 2012 kanskje han egentlig skulle ønske han var hund og kunne krabbe rundt på alle 4 hele tiden . Nei, ærlig talt, det må da kunne gå an for han å variere litt også, selvom favoritten hans kanskje er denne posisjonen.
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Har du prøvd omvendt cowgirl? Det vil jo visuelt sett være noe av det samme som doggy, spesielt om du lener deg fremover. Eller så tror jeg du må gi ham beskjed i klartekst. Type "Bare doggy hele tiden fungerer ikke, jeg kommer ikke i den stillingen. Jeg synes vi skal prøve å variere litt, for jeg vil gjerne være med jeg også.", ikke bare hint om hva du liker. Eventuelt også forsøke å finne ut hva som er "greia". Sex er noe man har sammen, det skal ikke være et egoløp for en part. Man gir og tar, ikke bare tar. Hun har fortalt ham hva hun liker, men han bryr seg ikke om det. Har du ikke lest det første innlegget?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 Det kan rett og slett ha med hvordan dere fysisk passer sammen. Nå vet jeg null om kjønnsdelene til TS og mannen det handler om, og det trives jeg med, men kan det være så enkelt at hans penis er mest følsom under doggy? Til TS vil jeg anbefale en eneste ting. Spør ham en gang når dere ikke har sex, uten å presse ham eller få ham til å føle seg liten (pun intended). Dere må vel klare å snakke om det som skjer seksuelt, håper jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #20 Skrevet 1. mai 2012 Det kan rett og slett ha med hvordan dere fysisk passer sammen. Nå vet jeg null om kjønnsdelene til TS og mannen det handler om, og det trives jeg med, men kan det være så enkelt at hans penis er mest følsom under doggy? Til TS vil jeg anbefale en eneste ting. Spør ham en gang når dere ikke har sex, uten å presse ham eller få ham til å føle seg liten (pun intended). Dere må vel klare å snakke om det som skjer seksuelt, håper jeg? Tenker du på at han kanskje har litt liten kuk? Det er ikke det heller, den er nemlig STOR, større enn gjennomsnittet, og derfor er ikke alltid doggy så bra for meg, for jeg ligger og spenner meg når han kjører på rett før han kommer. Det gjør av og til VONDT.... Jeg har spurt sånn "er det favorittstillingen din?" og han sier "ja, den jeg liker ALLER ALLER BEST". Så ja, tydeligvis. Jeg har prøvd jeg, sagt hvordan jeg vil det, vist ham det, forklart, spurt, bedt, og nå skrevet om det på kvinneguiden. Jeg ser jo selv at han bare er egoistisk, han kunne tenkt litt på meg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå