AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Vår ste-nevø (altså min svigerinnes stebarn) skal konfirmeres om en uke. Vi er ikke invitert til selskapet, men jeg tenkte å gi en gave. Hva er passe gave, mener dere? Pengegave, altså.
deareye Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Til ikke veldig nære bruker jeg gi 200,- Nkr. Vet ikke hva som er "normalen" :-)
liv Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Vi er invitert i selskapet i lignende familiesammensetning, stesøstern til mannen min sitt stebarn Men stesøstern og mannen er som søsken så da blir det lik din relasjon. Vi har valgt å gi det samme som vi gir andre tante/onkelbarn, dvs litt penger og en gave, tilsammen 1000-1200kr. Han har bodd med søstern til mannen i 10 år og har en stesøster (søsterns barn) som var konfirmant i fjor, vi velger å ikke gjøre forskjell på barna.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Vi er invitert i selskapet i lignende familiesammensetning, stesøstern til mannen min sitt stebarn Men stesøstern og mannen er som søsken så da blir det lik din relasjon. Vi har valgt å gi det samme som vi gir andre tante/onkelbarn, dvs litt penger og en gave, tilsammen 1000-1200kr. Han har bodd med søstern til mannen i 10 år og har en stesøster (søsterns barn) som var konfirmant i fjor, vi velger å ikke gjøre forskjell på barna. Mine barns ste tanter/onkler har gitt 250 ,- og dem har vært inviterte i selskapet. Søskenbarn av stefar som også har vært invitert har ligget på 4-500 ,- .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå