Gå til innhold

Gave konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vår ste-nevø (altså min svigerinnes stebarn) skal konfirmeres om en uke. Vi er ikke invitert til selskapet, men jeg tenkte å gi en gave. Hva er passe gave, mener dere? Pengegave, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ikke veldig nære bruker jeg gi 200,- Nkr. Vet ikke hva som er "normalen" :-)

Skrevet

200-300 må da være et greit beløp etter mitt syn.

Skrevet

Vi er invitert i selskapet i lignende familiesammensetning, stesøstern til mannen min sitt stebarn ;) Men stesøstern og mannen er som søsken så da blir det lik din relasjon. Vi har valgt å gi det samme som vi gir andre tante/onkelbarn, dvs litt penger og en gave, tilsammen 1000-1200kr. Han har bodd med søstern til mannen i 10 år og har en stesøster (søsterns barn) som var konfirmant i fjor, vi velger å ikke gjøre forskjell på barna.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er invitert i selskapet i lignende familiesammensetning, stesøstern til mannen min sitt stebarn ;) Men stesøstern og mannen er som søsken så da blir det lik din relasjon. Vi har valgt å gi det samme som vi gir andre tante/onkelbarn, dvs litt penger og en gave, tilsammen 1000-1200kr. Han har bodd med søstern til mannen i 10 år og har en stesøster (søsterns barn) som var konfirmant i fjor, vi velger å ikke gjøre forskjell på barna.

Mine barns ste tanter/onkler har gitt 250 ,- og dem har vært inviterte i selskapet. Søskenbarn av stefar som også har vært invitert har ligget på 4-500 ,- .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...