Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvis jeg søker nå, og det er 6 ledige hybler i følge sopp.no (tenker å søke vargstad på første) er ikke oddsene ganske høye for at jeg får tilbud her da? Vil gjerne dit, så det med ompriotitering går mer på at jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva som skal være andre og tredjeplass.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis jeg søker nå, og det er 6 ledige hybler i følge sopp.no (tenker å søke vargstad på første) er ikke oddsene ganske høye for at jeg får tilbud her da? Vil gjerne dit, så det med ompriotitering går mer på at jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva som skal være andre og tredjeplass.

Mener du om oddsene for at du får tilbud om å bo på Vargstad er ganske høye, med tanke på at det står at det er 6 ledige hybler der? Det er vanskelig for meg å si, siden jeg ikke vet hvor mange andre som har søkt.

Hvis jeg var deg ville jeg søkt så mange steder som mulig, så raskt som mulig. Det viktigste er at du har et sted å bo når skolen starter. Det som er så flott med SOPP er at du kan søke bolig når som helst. Jeg har kompis på studiet mitt som flyttet fra Storhove til Smestadmoen midt i semesteret. Det var visst ikke noe problem. Det er alltid noen som slutter, flytter til andre studentboliger eller flytter privat.

Dette kommer til å ordne seg kjempefint! Det er ikke masse stress, som i mange andre byer, hvor det er utrolig vanskelig å få et sted å bo. Det er stress på begynnelsen av semesteret, men det går seg raskt til :) Hvis du får tildelt hybel et sted du mistrives, er det bare å søke om å bo et annet sted, eller flytte privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...