AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hei, Er 33 år gammel, sluttet på p-piller for snart to år siden. Har hatt regelmessige sykluser det siste året (fikk litt kluss ca et år etter pilleslutt). Nå har jeg en mens som varer kortere enn da jeg var i 20-årene, men vet at det er ganske normalt. Bekymringen min nå er at den kommer som ventet og varer i to-tre dager før den "forsvinner". Stopper opp ila kvelden på dag 3, men så begynner jeg ofte å småblø/spotte på dag 4 igjen Den stopper så helt etter ca dag 5. Totalt så har jeg kanskje mensen like lenge som før, men den er ikke sammenhengende. Merker det kanskje mer annenhver måned, så lurer på om det kan ha noe å si? Vi har tenkt å begynne å prøve om ikke så altfor lenge (ganske nytt forhold, skal flytte sammen neste år). Ineg barn fra før, men lurer på om dette kan ha noe å si for fruktbarheten. Merker at jeg tenker på det, så jeg skal få bestilt time, men lurer på om noen har vært borti noe lignende? Takk for hjelpen. Mvh TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå