Gå til innhold

Hva slaks eple er best ?

fafa  

51 stemmer

1. 1. fafa

• Grønt Eple
      17
    • Gult Eple
      16
    • Rødt Eple
      18
    • Smaker likt synes jeg
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jazz er best. Men de er ikke lette å få tak i her jeg bor, og andre røde epler er ikke så godt.

Så generelt er grønne, sure, steinharde epler best.

AnonymBruker
Skrevet

jeg blir bare sulten av epler...så jeg liker banan :filer:

Skrevet

Golden delicious :hjertesmil: Gult altså :wink:

AnonymBruker
Skrevet

gulgrønt!

Gjest Okusan
Skrevet

Når Granny Smith er på sitt beste, er det ingen epler som slår dem. Men da må de ha tynt skall, være saftige og sure. Når de er litt myke med seigt, tykt skall, velger jeg alltid Fuji- de er jevnt over veldig gode de også.

Røde epler kan også være godt, men jeg har dårlige erfaringer med at de altfor ofte er melne. Urk.

Skrevet

Så grønne og syrlige som mulig takk! Og selvfølgelig små, rødgrønne epler vi plukker fra epletrærne om høsten.

Skrevet

granny smith!!! yum!

Gjest fjosa
Skrevet

Spørs litt på sesongen. Akkurat nå synes jeg de rødlige er gode. Om sommeren er de gule best. Viktigste er at de er faste og friske. De rosa eplene er også ofte gode.

• 4 uker senere...
Skrevet

Pink Lady! :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Pink lady! Sprø, søte og saftige! Også har de den friskeste fargen både på skall og kjøtt synes jeg!

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Syns pink lady er oppskrytt og smaker kjedelig. Liker de røde eplene som begynner på W eller noe er best.

Skrevet

Stemmer for Golden delicious eplene, altså gule. Er kjempekresen på epler og liker dem ikke sure i det hele tatt :fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg liker alle som er faste og syrlige og saftige. Summer Red er en av de beste sortene.

Skrevet

Grønn all the way!!!!! :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...