AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Bare for å få en ca. Jeg har selveierleilighet i en bolig fra 1935, som er delt inn i to leiligheter, jeg eier 1 etg, og et annet par eier 2 etg + loft + garage i kjelleren. Vi har delt kjeller med felles vaskerom, det er 4 boder med dør, som vi eier 2 hver av. Denne delen som er felles med totalt 4 boder er på ca 40 kvm, er uinnredet, det er det murgulv og murvegger som er malt. Det er trevegger mellom bodene. Denne delen har jeg fått en tanke på om å kjøpe ut fra det andre paret, å lage hybelleilighet der. Spørsmålet er da, for 1/2 kjeller, alså 2 boder og ene halvdelen av et delt vaskerom, hva snakker vi om i kjøpssum? Er det 10 tusner eller 100 tusner? Boligen er i Stavanger. Jeg lurer også på en ca pris på å få gjort kjelleren om til hybelleilighet. Ca 40 kvm der det må isoleres tak/vegger/gulv, opplegg til bad og kjøkken. Noen som har peiling? Bare sånn ca.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Vi var på visning på et hus der det var snakk om å lage hybelleilighet i kjeller, og de hadde innhentet tilbud på rundt 300 000 for jobben.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 1 mill i kjøpesum for en halvdel av fellesområde på 40 kvm, alså 20 kvm i en gammel uinnredet kjeller i et hus fra 1935? Vaskekjelleren med edderkopper og fukt for en mill? Virkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå