Gå til innhold

Retrieverklubben Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så plutselig at Retriverklubben har lokale aktiviteter på Varden som agility, jakt, lydighet og miljøtrening.

Er dette sånn man bare kan møte opp og bli med på? Noen som vet? Noen som har vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg trener ihvertfall med Rottweilerklubben her. Har ikke rottweiler vel og merke, men betaler et par hundre kroner for å bli med. Det dekker kaffe, brus, vafler, kake osv. :)

Googlet det, fant dette:

http://www.retrieverklubben.no/bergen/index.cfm?id=256411

" Fellestrening og miljøtrening er åpen for alle og er en fin anledning til å treffe og trene med andre hunde-interresserte. Her kan vi utveksle tanker og ideer om hundetrening!

Klubben holder fellestrening for jakt, lydighet, blodspor og agility, samt at vi har miljøtrening hver onsdag (kl.17.30-19), lørdag (kl.11-13) og søndag (kl.11-13).

Jakt, lydighet og agility fellestreningene foregår på grusbanen ved klubbhuset på Varden, Fyllingsdalen. Sportrening holdes som regel på Stend, og stedet for trening varierer fra gang til gang. Følg med på vår hjemmeside for nærmere opplysninger.

Ansvarsliste

Fellestreningene er ikke ment som "kurs" og hvert enkelt medlem står for egen trening.

Komiteene og styret har laget ansvarslister hvor enkelte medlemmer i klubben er tilstede på fellestreningene. De som har ansvaret for treningen er tilgjengelig for medlemmer som måtte ønsker litt veiledning. (For å se nærmere på ansvarslistene, se hver enkelt komitees side).

Treningsinformasjon

Informasjon angående fellestreningene vil bli lagt ut under "kommende aktiviteter" og i klubbens lokale forum. Lokal forum finner du link til nederst på venstre side eller trykk her."

Gjest Surrehodet
Skrevet

Stikk ned og les lappene som henger på veggen der. Der står navn og nummer på kontaktpersoner.

De vil ikke at du skal komme ubedt på trening om ikke hunden har erfaring med Agillity.

Men stort sett er det en hyggelig gjeng som holder til der :jepp: Så det er bare å tusle seg ned i dumpen og spørre.

Skrevet

Haha :) bobler du klarte å finne mer enn meg da jeg prøvde å rote meg rundt på nettsidene deres;)

Tror ikke det blir agility på oss med det første selv om det høres gøy ut! Har gått forbi en dag det sto kurs oppført så jeg turte ikke gå ned i tilfelle jeg bare forstyrret de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...