Gå til innhold

Varmt sted uten for mange turister?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne dra til et varmt sted i slutten av juni. Helst med badestrender, hengekøyer, blått hav, mye sol og muligheter for å se noe interessant.

Men jeg er ikke så keen på drøssevis av dritfulle turister og svette strender uten plass., men jeg vil heller ikke betale så grusomt mye for reisen.

Noen som har tips til hvor jeg kunne dratt?

Hadde først tenkt meg til Portugal, men jeg hører rykter om at det kan bli ganske fult der i juni/juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele Middelhavsområdet er vanligvis varmt i slutten av juni.

Og Portugal er ikke full av turister i juni/juli. Heller ikke Spania, Italia, Hellas. Men reiser du på charter, havner du jo på destinasjoner som kan være ganske fulle. Og da havner du jo også sammen med andre norske charter-turister. På godt og vondt.

Kjøp flybillett separat. RyanAir og Norwegian har jo endel spennende destinasjoner i Sør-Europa. Finn deg deretter hotelrom eller leilighet, gjerne i en liten by eller litt utenfor byene. F.eks. på Sardinia er det mange, mange strender, og der vil du garantert finne strender som det ikke er så mye folk på i slutten av juni/begynnelsen av juli.

AnonymBruker
Skrevet

Charter har jeg absolutt ikke tenkt å dra på nei, det høres forferdelig ut :gjeiper: Så det blir nok flybilletter separat ja.

Har sett en del på flybilletter gjennom ryanair ja, og det virker veldig greit. Hvis det ikke er så mye i Portugal så høres jo det flott ut, nå var det Faro jeg hadde tenkt på, men det er kanskje en del turister der likevel? Det virker som et relativt populært reisemål, men jeg er veldig usikker.

Men som du sier så går det jo an å finne et litt mindre sted :) Takk for tips :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...