Gå til innhold

undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har tips om hvor jeg kan se etter undertøy til bryllupsdagen/natten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Som jeg har skrevet før så vil jeg fortsatt anbefale Arabella i øvre slottsgate. De har godt utvalg og gir deg en service du bare kan drømme om. Ta deg en tur innom der du.Forutsatt at du bor i Oslo da... icon_smile.gif Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Jeg kjøpte mitt underøy hos Christiane brudesalong i Oslo, og anbefaler dem på det varmeste. Der har de torsolette som passer under kjolen din (selv med helt bar rygg) og de hadde kjempeservice!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt tips: IKKE kjøp undertøy til denne dagen uprøvd. Jeg ville derfor ha styret unna Rannei når det gjelder akkurat undertøy. Selvom man kjøper en størrelse har fasongen utrolig mye å si, og man bør gå til noen profesjonelle som kan hjelpe seg.

Skrevet

Hie augustbrud02.

Hvor mye måtte du betale for torsoulette og resten av undertøyet hos Christiane? 12

Skrevet

Hei igjen.

For torsoletten betalte jeg 990 (noe som er billig for den typen undertøy).

For stringtruse betalte jeg 250 kroner.

For strømper betalte jeg 250 kroner. De var dyre, men mye tykkere og mykere enn strømper du kjøper hos f.eks Lindex. Så de anbefales tross prisen.

Totalt tror jeg at jeg var veldig heldig med denne prisen, for torsoletten pleier å være mye dyrere. Den ser forresten slik ut om du også lurer på det:

http://www.brashop.com/carnival/car313.htm

12

Skrevet

Takk augustbrud!

Jeg kjøper det nok der jeg og, for der er kjolen min. Jeg tror jeg trenger lik torsoulette som deg, for kjolen min går ganske langt ned i ryggen.

Bra å høre at det er ganske billig der da! 12

Skrevet

Jeg er iallfall kjempegodt fornøyd. Og denne er jo kjekk å bruke under alle type kjoler (uansett rygg). Derfor er den lettere å bruke senere også.12

Skrevet

Det var jo veldig lurt- at man kan bruke den under kjoler senere. Jeg har bare tenkt at jeg får brukt det en gang... Men selvfølgelig kan man ha det under andre penkjoler! Bare bra å få strammet opp litt:-)

Jeg vet iallefall ikke forskjellen på korsett og toursoulette, men det er sikkert en liten forskjell i og med at de heter forskjellig. De har samme funksjon iallefall! 12

Skrevet

Den største forskjellen er vel at torsoletten har strømpeholdere og det har ikke korsetten. Dessuten har jo ikke torsoletten knyting bak da, men hemper.

Mulig jeg tar feil her, men jeg vil tro dette er forskjellene.12

Skrevet

Augustbrud02: Støtter den godt? Pushup effekt? Syns liksom aldri det blir skikkelig støtte med de som går så langt ned i ryggen jeg. Jeg har ikke så store bryst, så jeg trenger å gi dem et lite "løft" liksom.12

Skrevet

Nei, den løfter ikke akkurat noe, da vil jeg tro du heller må ha en korsett-type. Men den holder riktig på plas,s og med en kjole utenpå skal den vel kanskej gi et visst løft. Har desverre ikke prøvd dette ennå, så jeg vet ikke hvordan det blir.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...