Gå til innhold

Bølgepapp til innpakking av flatskjerm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det forsvarlig å pakke inn en 26 tommer flatskjerm med bølgepapp for så å sende den fra Tromsø til oslo i posten. Jeg finner ingen esker i noen butikker som passer til målene på tv'en.

Hvis jeg tar bobleplast og bølgepapp utenpå der igjen, tror dere at det er trygt nok????

hvis dere har noen andre ideer på hvordan jeg skal få pakket inn flatskjermen på så kom gjerne med inspill!!! trenger råd her nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler jeg på. Flatskjermer er jo veldig sårbare, selv ved vanlig flytting.

AnonymBruker
Skrevet

hmm.... så hvis jeg tar flere lag med bobleplast så er ikke det sikkert nok? er det noen andre som kan komme med noen gode ideer her? det haster litt nå!

Skrevet

Jeg ville spurt på Elkjøp eller liknende butikker om de har tomme tv esker du kan få eller kjøpe. Du trenger isopor eller liknende for at den skal tåle å bli fraktet i posten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt på Elkjøp eller liknende butikker om de har tomme tv esker du kan få eller kjøpe. Du trenger isopor eller liknende for at den skal tåle å bli fraktet i posten.

De trenger også å bli fraktet stående. Er ikke en slik pakke egentlig for stor for posten? Trodde det var bring som fraktet svære ting.

Skrevet

Trodde Bring var for Bedrifter og Posten for privatpersoner?

AnonymBruker
Skrevet

De trenger også å bli fraktet stående. Er ikke en slik pakke egentlig for stor for posten? Trodde det var bring som fraktet svære ting.

tv'en er 26" så den er ikke så alt for stor. man kan sende hva man vil bare det ikke overstiger 35 kg og ikke er lengre enn 120 cm og ikke høyere enn 60 cm.

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror jeg ringer noen sånne butikker å hører om de har en eske. Det er vel eneste mulighet.. takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...