Gå til innhold

Møter bare overfladske jenter på datingsider og i virkeligheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg får et brev på sukker er det alltid kjedelige meldinger om at de syns jeg er kjekk/pen og ingen av dem gidder å lese profilteksten. Blir bare kontaktet avsånne med "profilbildet sier mer enn ord" jenter med lite mellom ørene og virker å være lite utviklet siden ungdomsskolen og videregående. Ble veldig sjokkert fordi jeg trodde jenter var så opptatt av det indre, men lite som tyder på det. Har møtt ei jente jeg en gang likte som jeg kunne ha dype samtaler med og var god som gull, men hun flytta til statene for å studere. Finnes det flere som henne eller må jeg nøye meg med disse enklere jentene av den mer primitive sorten?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å dømme så raskt og gi de en sjangs (de som ikke skriver på dialekt og ikke bruker masse rare "hehe" ":D" osv ihvertfall), ellers kommer du ingen vei.

AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å dømme så raskt og gi de en sjangs (de som ikke skriver på dialekt og ikke bruker masse rare "hehe" ":D" osv ihvertfall), ellers kommer du ingen vei.

Hvorfor skal jeg slutte å dømme så raskt? Jeg liker dårlig at det første noen tar fram med meg er utseende og får avsmak på personen. Kan ikke folk i det minste late som de bryr seg om noe annet først?

• Liker 1
Skrevet

Så spørsmålet ditt er om det eksisterer flere enn en jente i verden som liker dype samtaler? Ja.

Men du blir altså bare kontaktet av de overfladiske - du står ikke og flekser i bar overkropp på profilbildet ditt vel? ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og du har tydligvis ikke skjønt hva jeg mente for slike jenter er jeg overhode ikke interessert i å bli kjent med. Samme ulla du tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Så spørsmålet ditt er om det eksisterer flere enn en jente i verden som liker dype samtaler? Ja.

Men du blir altså bare kontaktet av de overfladiske - du står ikke og flekser i bar overkropp på profilbildet ditt vel? ;)

Nei jeg bruker anstendige bilder men jeg fyller ut klærne, hvis ikke måtte jeg kjøt xl.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal jeg slutte å dømme så raskt? Jeg liker dårlig at det første noen tar fram med meg er utseende og får avsmak på personen. Kan ikke folk i det minste late som de bryr seg om noe annet først?

Det er ikke alltid lett å finne ut hva man skal si i første meldingen. Kutt ut bildet hvis det byr deg slik imot å få vite at du ser bra ut.

• Liker 2
Skrevet

Da er du nok litt på feil plass tror jeg. Slike nettsteder handler nesten utelukkende om førsteinntrykk. Og førsteinntrykket er som regel utseendet. Har du prøvd å fjerne bildene og la profilen stå? Kanskje du da får kontakt med ei som først og fremst legger merke til det du har skrevet?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du burde utvide sjekkearenaen din? Jeg vil tro at de mer jordnære jentene ikke finnes på sukker.no desverre. Godt mulig jeg tar feil, har selv aldri vært inne på siden, men bare navnet gir meg litt avsmak i en alder av 21 år. Håper du finner ei som du kan prate med og som liker deg for deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og du har tydligvis ikke skjønt hva jeg mente for slike jenter er jeg overhode ikke interessert i å bli kjent med. Samme ulla du tenker jeg.

Hva da slike jenter? De som gir deg komplimenter? Jaja, da er jeg nok en av de selv ja. Men jeg leser hele profilen og skriver kun til de jeg kjenner meg igjen i. Du får skrive "damer som gir komplimenter i første melding godtas ikke, takk" .

AnonymBruker
Skrevet

Da er du nok litt på feil plass tror jeg. Slike nettsteder handler nesten utelukkende om førsteinntrykk. Og førsteinntrykket er som regel utseendet. Har du prøvd å fjerne bildene og la profilen stå? Kanskje du da får kontakt med ei som først og fremst legger merke til det du har skrevet?

Det er ikke bare på sukker. Er sånn i virkeligheten også. men håper jeg finner noen på universitetet til våren. Er så mye latterlige jenter der ute :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva da slike jenter? De som gir deg komplimenter? Jaja, da er jeg nok en av de selv ja. Men jeg leser hele profilen og skriver kun til de jeg kjenner meg igjen i. Du får skrive "damer som gir komplimenter i første melding godtas ikke, takk" .

Det går vel ann å gi komplimenter for noe annet da. Vil ikke ha kjæreste for å ha kjæreste jeg, vil ha ei som har noe mellom ørene og verdier som overskrivder det enn å sikle på den første og beste fyren de liker trynefaktoren på.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde utvide sjekkearenaen din? Jeg vil tro at de mer jordnære jentene ikke finnes på sukker.no desverre. Godt mulig jeg tar feil, har selv aldri vært inne på siden, men bare navnet gir meg litt avsmak i en alder av 21 år. Håper du finner ei som du kan prate med og som liker deg for deg.

jeg mener jeg er ganske så jordnær på tross av at jeg er på sukker :sjenert::fnise:

Skrevet (endret)

Nei jeg bruker anstendige bilder men jeg fyller ut klærne, hvis ikke måtte jeg kjøt xl.

Du kunne kanskje testet ut å ha profilbilde av bare ansiktet hvis det er kroppen som gjør at du får "feil" type oppmerksomhet?

Det burde selvsagt ikke være sånn, men jeg hører fra venninner med store pupper at de skjuler dem på profilbildene for å ikke få meldinger fra en haug med useriøse gutter. :vetikke:

Endret av Cathrine88
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne kanskje testet ut å ha profilbilde av bare ansiktet hvis det er kroppen som gjør at du får "feil" type oppmerksomhet?

Det burde selvsagt ikke være sånn, men jeg hører fra venninner med store pupper at de skjuler dem på profilbildene for å ikke få meldinger fra en haug med useriøse gutter. :vetikke:

skjule puppene er et must ! eller får man bare meldinger FINE PUPPER;HEHEH ....samme vis jeg ser en kar stå i bar overkropp osv..orker jeg ikke prate med han for jeg tenker han er ute etter et ligg.

Gjest Søgni
Skrevet

Men TS, du skriver "på datingsider og i virkeligheten" i overskriften. Møter du aldri jenter/kvinner du kan ha samtaler med i virkeligheten heller?

Skrevet

jeg mener jeg er ganske så jordnær på tross av at jeg er på sukker :sjenert::fnise:

Jeg og! :)

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg synes du høres veldig dømmende ut TS. Virker som du hever deg litt over alle andre med den arrogante måten du skriver på. Kan du ikke ta noen mindre flatterende bilder av deg selv, så slipper du unna de som bryr seg om utseendet.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det fine med datingsider på nett, er jo at du selv kan ta kontakt med de jentene du liker. Tror nok det er sannsynlig at du finner omlag 20 jenter du kan snakke med, bare blant de med 95-98 i matchtall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...