Gå til innhold

Interiør som på spa, asiatisk stil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en tur i Krakow i helgen og var på et herlig spa og fikk massasje. Mens jeg satt og ventet på at min mor skulle få massasje fikk jeg sitte på et avslappningsrom hvor jeg ble sittende og kikke på interiøret. Dette var innredning av type asiatisk stil med masse levende lys, røkelse og gode lukter.

Jeg kunne tenkt meg å skape noe av den samme stilen i min egen leilighet, synes det er altfor "kaldt og åpent" her. Så jeg lurer på om noen har tips til blogger, nettsier osv med tips og inspirasjon til denne typen innredning? Vil ikke ha noe overdådig men en litt enkel utgave av stilen er hva jeg tenker meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen spesifikke nettsteder,men asiatisk stil baserer seg mye på myke men også sterke farver.

tenk det kirskebærtrær,sort og hvitt,bambus,orkideer etc.

Bare gå og se på disse tingene,se på farvene og formen,såklart kan du finne noen bedre svar,men jeg føler at veldig mange blogger og nettsteder ang interiørstiler overdriver litt,skal de ha asiatisk tar de av helt med dragemønster,kinesisk skrift her og der etc,hvis du skjønner hva jeg mener.

Det beste er nok å "sanse"det selv,google bilder,se på farvene og elementene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...