cleocleo Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 (endret) hei er det noen som har lyst å trene med meg på sats eller jogge ute? Endret 2. mai 2012 av cleocleo
cleocleo Skrevet 30. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2012 (endret) asl? 27,k,tromsø Endret 30. april 2012 av cleocleo
OhMickey Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Om du skriver litt mer om hvordan du trener, hvor langt du jogger og hvor du bor sånn ca er det kanskje lettere for folk å svare. Personlig er jeg fra Tromsø, men jogger ikke desverre
Zakuro Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Jeg småjogger litt innimellom:) Går ikke så fort(enda), men det går:P Og jeg bor i Tromsø. K, 24. (tror ikke jeg ar sett forkortelsen "asl" siden Jippi.com var pop:P)
cleocleo Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2012 Jeg småjogger litt innimellom:) Går ikke så fort(enda), men det går:P Og jeg bor i Tromsø. K, 24. (tror ikke jeg ar sett forkortelsen "asl" siden Jippi.com var pop:P) jogger ikke så fort jeg heller:D, hadde vært gøy å møte noen som vil trene med meg, d ville vært motiverende. trene på sats og, send pm hvs du vil være med:)
Lille Blåklokke Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Hvor i tromsø holder du til? Jeg trener hver dag på sats, kondisjon på elipsemaskin samt mye styrketrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå