Gå til innhold

TYDELIGE blodårer

Anbefalte innlegg

Gjest itunes
Skrevet

jeg er en jente på snart 29 år.for et halvt års tid tilbake begynnte det å tre fram små tynne og synlige blodårer oppetter armen.Nå...for ca 1 måned siden oppdaget jeg at blodårene nede i håndleddet var blitt mye mer utstikkende..akkurat sånn som på gamle folk.De ser mye tjukkere ut og stikker rett og slett mye ut.har forresten oppdaget de første grå hår også.

Det er vel alderen..men det med blodårene synes jeg var litt vel tidelig.

Jeg stresset mye en periode.Det kan jo være at aldringen ble påskyndet.

er det andre unge mennesker her som har utstikkende blodårer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man blir eldre, får man mindre underhudsfett. Derfor blir knokler og blodårer mer synlige. Tviler sterkt på at stress har noe med saken å gjøre, bortsett fra at noen går ned i vekt når de stresser, og det vil jo føre til mindre underhudsfett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det siden jeg var liten så det har ikke noe med alderen å gjøre.

Skrevet

Jeg har fått veldig tynn hud det siste halve året (aner ikke hvorfor) men da ser man blodårene veldig godt. Er det det som Har hent deg?

Gjest itunes
Skrevet

Jeg har fått veldig tynn hud det siste halve året (aner ikke hvorfor) men da ser man blodårene veldig godt. Er det det som Har hent deg?

ja..huden er blitt tynnere.det er helt klart.eller så er det mindre underhudsfett.det må da være stress.det høres logisk ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...