Gå til innhold

Bare et tankespinn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg mail fra hun som driver elegant Lady Bridal i dag, og hun skulle undersøke saken ang kjolen for meg... Men atte...

Denne:er jo ikke helt å forakte heller.. $99 dollar pluss frakt attpåtil... rundt 150 dollar da.. (Tenker budsjett jeg... :oops: ) Selv om den andre kjolen desidert er drømmekjolen.... :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det du prater om............................. :ler:

Skrevet

Neeei, husk du gifter deg (forhåpentligvis) 1 gang i livet - og den andre var da 1000 ganger finere, selv om denne var helt ok!

Skrevet

Jens da... :lol: Du var ikke på nett i går? Jeg viste en kjole som jeg fikk mange flotte komplimenter for, så jeg sitter og spekulerer i kjolekjøp.. Om jeg skal kjøpe den kjolen fra i går eller se etter en annen... (Den i går den drømte jeg tilogmed om i natt! :sjarmor: )

Skrevet

Kjæreste Lurifuxa, er det ikke litt tidlig å kjøpe kjole?

Drømme, lengte, prøve ovs er helt ok, men tenk om du angrer deg etter å ha kjøpt kjole halvannet år før bryllupet.....

Har ingen intensjoner om å dempe hverken din lykkefølelse eller dine forventninger, men det kan være lurt å ha litt is i magen. Tenk om du finner en annen nydelig kjole som du faller pladask for året etter at du kjøpte kjole.....

Skrevet
:roll: Jeg veit... Men ååååhhhh.... Er så utålmodig!!! :lol: Men, om jeg får den med sommer fuglene for 180 dollar så kan jeg jo selge den rimelig igjen om jeg finner noe annet... :blunke: Sårri...
Skrevet

Synes kjolen fra i går var mye, mye finere.

Synes virkelig du skal kjøpe den kjolen du anser er drømmekjolen og ikke den du kan få litt billigere.

Kunne du ikke få kjolen i fra i går for 160 dollar, det er jo veldig billig det og.

:D :D

Skrevet

Du må ihvertfall ikke kompromisse på tjue dollar når du har halvannet år igjen!!

*Bridezilla-Tex setter foten bestemt ned!*

Skrevet

Hvis du først skal gifte deg om ett og ett halvt år, ville jeg heller brukt den tiden på å spare opp penger til kjole, istedenfor å kjøpe kjole fordi den er billig..........Syns ikke den siste kjolen var noe fin. Du virker litt desp etter kjole nå, ro deg ned litt, så dukker nok drømmekjolen opp skal du se, og når du først har funnet den, merker du att du faktisk engang ikke trenger å spørre hva vi syns. :wink:

Skrevet

Jeg er blandt de som ikke vil anbefale deg å kjøpe kjole tidlig, så sant de ikke virkelig er 500% sikker på at det er drømmekjolen!! Vi skulle giftet oss sommeren 03, jeg kjøpte kjole høsten 02. Kjøpte den også litt for liten fordi jeg skulle slanke meg! Bryllupet ble utsatt et år, jeg har ikke gått ned det jeg skulle, kjolen er heller ikke helt drømmekjolen lenger og nå skal jeg kjøpe ny kjole(selger den andre)! Så vær i allefall heeeeelt sikker på kjolen du kjøper!

Skrevet

:D Takker for gode råd. Den med sommerfuglene er jeg 199% sikker på at jeg ønsker meg. Men, er enig med Jens om de $20. :lol: Jeg har ikke kjøpt noe, og kommer ikke til å kjøpe noe på enda en stund. Må konferere med Svigermor oxo for hun var veldig opphengt i det med kjole. :blunke:

Skrevet

Man gifter seg en gang, kjøp deg en kjole du er 100% fornøyd med ikke noen annen. Glem økonomi for et øyeblikk, spa inn andre steder i stedet enn på kjolen. Du skal føle seg vakker den dagen, ikke bare at du har på deg en ok kjole.

Skrevet

Du må ikkje finne på å kjøpe ein kjole uprøvd! Kjolen ser heilt annleis ut på i verklegheita! Garantert! Må finne ut kva slags fasong som passar deg. Ikkje alltid det du trudde var drømmekjolen som ser ut som drømmekjolen når du får han på... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...