AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Er det noen her som trener kun for å ha muligheten til å spise det man vil, hovedsaklig usunt, uten å legge på seg noe særlig? 1
Marimma Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 (endret) Tja, hender jeg presser meg ekstra hardt fordi det er noe ekstra jeg har lyst til å unne meg, så ja. I dag tok jeg f. eks 20 min intervall etter styrken fordi jeg ville ha en hel kurv med jordbær i tillegg til den daglige "planen" min Endret 30. april 2012 av Marimma
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Tja, hender jeg presser meg ekstra hardt fordi det er noe ekstra jeg har lyst til å unne meg, så ja. I dag tok jeg f. eks 20 min intervall etter styrken fordi jeg ville ha en hel kurv med jordbær i tillegg til den daglige "planen" min JORDBÆR?! Håper du tuller. 10
Nyskjerrig90 Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Ja!! Løpe et ekstra kvarter. Ta en gruppetime ekstra, for å få lov til å spise sjokoladen ejg vil ha. =D Og ta en kebab i ny og ne, når ejg har lyst på det. ^^,
Marimma Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 JORDBÆR?! Håper du tuller. Faktisk ikke. Men det var kanskje litt kjapt formulert. Jeg spiser ca 2000 kalorier de dagene jeg trener styrke (som jeg gjorde i går). Jeg kjøpte en kurv på 1kg jordbær, og dette er jo tross alt litt over 400 kalorier ekstra. Det er det samme antall kalorier som f. eks to hobbysjokolader, selvom det selvsagt er veldig mye sunnere kalorier. Skal man ned i vekt så skal man ned i vekt 1
ludo Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg trener ganske hardt og mye,og da unner jeg meg en sjokolade eller en kaffe latte innimellom m god samvittighet! 1
Gjest sardintroll Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Med skriveleifen i tittelen, synes jeg det sto "pisse usunt". :gjeiper: Jeg trener ikke kun for å spise det jeg vil, men jeg elsker å trene, og kjører hard trening hver dag, så det løser seg selv. 1
Gjest Daenerys Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Nei, jeg trener ikke for å kunne spise usunt, men fordi jeg trener, unner jeg meg av og til litt ekstra. Men mitt hovedfokus er å spise sunt og ha en sunn kropp Om det var forståelig.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Faktisk ikke. Men det var kanskje litt kjapt formulert. Jeg spiser ca 2000 kalorier de dagene jeg trener styrke (som jeg gjorde i går). Jeg kjøpte en kurv på 1kg jordbær, og dette er jo tross alt litt over 400 kalorier ekstra. Det er det samme antall kalorier som f. eks to hobbysjokolader, selvom det selvsagt er veldig mye sunnere kalorier. Skal man ned i vekt så skal man ned i vekt Kjære vene. Det er ca 350 kcal. Og hvem behøver et helt effings kilo? :gjeiper: Selges 1kgs kurver i det hele tatt?
Marimma Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Kjære vene. Det er ca 350 kcal. Og hvem behøver et helt effings kilo? :gjeiper: Selges 1kgs kurver i det hele tatt? Hvem behøver å unne seg noe i det hele tatt? Hvem behøver sjokolade? JEG ville ha en kilo! JEG elsker jordbær. Dessuten går 1kg fort når man gjennom hele dagen tar fem bær her og ti bær der Jeg vil ned i cekt, og dine 350 kalorier er faktisk nok til at en hel dags underskudd forsvinner. Beklager at mine valg ikke er slik du mener de burde være. Kverulant altså.
Gjest sardintroll Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Er vel ingen som trenger sjokolade, men dæven hvor digg det er å dytte en Troika e.l. i kjeften innimellom.
Gjest mari kontrari Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Jeg tror kanskje jeg trener mest for å kunne spise usunt i hvertfall Har et sunt kosthold med masse grønt, men med litt for mange innslag av vin, deilige oster, ekte smør og deilige kremede sauser til middagen, etc. Så det blir litt for mye kalorier om jeg bare sitter stille på et kontor hele dagen, særlig når det er sjokolade med i regnskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå