Gå til innhold

Hjelp! tror jeg sendte vedlegg til selvangivelsen feil..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sendte vedleggene til mitt lokale skattekontor jeg, uten å tenke. skulle de blitt sendt til den adressen som står i Mo i Rana, har jeg virkelig dummet meg ut nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sendte vedleggene til mitt lokale skattekontor jeg, uten å tenke. skulle de blitt sendt til den adressen som står i Mo i Rana, har jeg virkelig dummet meg ut nå??

Er det ikke slik at du ikke skal sende inn vedlegg?

Men at skatteetaten ber deg sende dem KUN hvis de trenger dem...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte legeerklæring pga store sykdomsutgifter, den må da ha såvidt jeg har skjønt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du har gjort noe feil kan du søke utsettelse innen kl tolv i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er det feil å sende det til det lokale, blir det ikke registrert da eller?hjelpe meg så stresset jeg blir nå. Er det slik at det skattekontoret som mottar det sender det videre hvis det er feil sted, så lenge det er innen fristen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bedre å søke utsettelse da? da får man skatteoppgjøret senere? får jeg det når begrunnelsen er at jeg har sendt papirer feil? eller bør jeg sende inn vedleggene elektronisk, det står jo at de ikke vil ha legeerklæringe elektronisk..får ikke svar på skatteetaten sin telefon eller nettsider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fant dette på skatteetatens sider:

"Skal du sende den pr post sammen med selvangivelsen så sender du den til den adressen som står på selvangivelsen i Mo i Rana, men sender du selvangivelsen elektronisk og vedlegget pr post så skal vedlegget sendes til den skatteregionen du tilhører"

Så da har du vel gjort det helt rett såvidt jeg kan skjønne? Andre innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av :) Det går bra. De etterlyser det de trenger hvis det ikke kommer frem i tide. Kommer det til feil kontor så videresender de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ser ut til at du har gjort alt rett. Slik jeg skjønner det; hvis selvangivelsen skal leveres per brev og du har vedlegg til denne, så sendes det til adressen i Mo i Rana,MEN hvis selvangivelsen leveres elektronisk og du har vedlegg du ønsker å sende per post, da skal det sendes til ditt lokale skattekontor. Litt forvirrende kanskje, men jeg tror også at de videresender hvis noe havner feil, det viktigste er vel at det sendes innen fristen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...