Gå til innhold

Malove Bluebell Marie Ingeborg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om dette navnet da?

Ikke så overraskende med tanke på hvem foreldrene er, men jeg får en følelse av at de selv tror de er kongelige. Det er vel nesten bare kongelige som får fire fornavn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg og mannen har også fornavn som begynner på M og A. Vi blir nødt til å herme og kalle vårt barn for MA-LOVE også! :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Grusomt, men som forventet..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva andre kaller barnet sitt...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forventet? Hvem sin unge er det som heter det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva andre kaller barnet sitt...?

Hvorfor bry seg om noe i det hele tatt egentlig?

• Liker 1
Skrevet

Marianne Auli og hennes bedre (?) halvdel Aune Sand...

...og nei, jeg ble ikke overrasket av fornavnet. Marie Ingeborg er pent (men jeg ville snudd på det; Ingeborg Marie - og kutta ut de første to kårny navnene :roll: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Marianne Auli og hennes bedre (?) halvdel Aune Sand...

...og nei, jeg ble ikke overrasket av fornavnet. Marie Ingeborg er pent (men jeg ville snudd på det; Ingeborg Marie - og kutta ut de første to kårny navnene :roll: )

Takk :)

Og forøvrig helt enig med deg.

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Marianne Aulie og Aune Sand sin.

Synes de to siste var finest. :jepp:

Endret av Delphina
Skrevet

de er jo kunstnere og bor i New York. Synes navnet til barnet er greit da. :)

Skrevet

Syns det var verre å betale 300000 for at barnet skulle bli amerikansk statsborger. Hva er greia der da liksom?

Skrevet

På et intervju her så kalte de henne jo bare Marie Ingeborg så det virka som det var det som var "hovednavnet". De andre to navnene er vel kanskje noe sære greier de bruker i utlandet men ikke vet jeg. De er jo litt spesielle begge to så ungen kommer sikkert til å bli råsær og leve fint opp til navnet sitt. :fnise:

Skrevet

Syns det var verre å betale 300000 for at barnet skulle bli amerikansk statsborger. Hva er greia der da liksom?

Hallo!!! De bor i NY og har gjort det i mange år, hvorfor skal hun da fly til Norge for å føde?

Sykehusopphold er ikke gratis i USA, derfor må de betale. Og de har jo råd til det, så hva er problemet. Har nok noen fordeler for barnet senere, om de velger å fortsette å bo der.

AnonymBruker
Skrevet

katten min heter Bluebell...fint navn på en katt,men jeg hadde ikke funnet på å gi det til mitt barn...

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da kan datteren stille til valg om president om noen år ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...