Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musa på laptoppen altså :sjenert:

Når jeg holder musepila over enkelte knapper på forumet, feks "post"-knappen, så dirrer pila så mye at jeg nesten ikke ser den. Må bare prøve meg frem når jeg trykker og håpe på at jeg treffer.

Hva kan det være? Begynte i dag. Har nesten ny pc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, først så tenkte jeg at dette også var noe hormonelt, men har ikke greie på sånne pc-mus-dirringer :fnise:

Lutetium vet det kanskje :duskedame:

• Liker 3
Skrevet

Min også. :tristbla: Trodde kanskje jeg hadde fått noe mystisk virus, men kanskje det er noe med dette forumet? :sjenert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en av de dynamiske reklamene som gjør det...

Skrevet

Oj, først så tenkte jeg at dette også var noe hormonelt, men har ikke greie på sånne pc-mus-dirringer :fnise:

Lutetium vet det kanskje :duskedame:

Det er ihvertfall en hormonell bivirkning jeg ikke har vært borti. Høres kulere ut enn humørsvingniger og heitetoker :fnise:

Oppdaget noe nytt nå. Jeg lukket fanen jeg hadde Dagbladet oppe i og da forsvant dirringen!

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

Å det samme skjer med min å !:O så rart....

Skrevet

:skratte:

Det samme skjer her

Skrevet

Min og! Og jeg visste det var noe med KG, for det begynte først når jeg åpnet KG. Lukker jeg KG forsvinner det

• Liker 1
Skrevet

Det er en av reklamene her på KG som gjør det. Jeg tror jeg har funnet ut av hvilken nå, jeg mistenker at det er Vita Hjertego'-reklamen. Har ikke fått det bekreftet, for jeg skrudde på flashblock før jeg gadd å rapportere det. Men jeg stikker og lager en tråd på teknisk-forumet, jeg. :)

Gjest Mildrid
Skrevet

Det er slik her og, så er nok forumet og ikke musa di som er gærn.

Skrevet

Takk, Zzyzx!

Jeg skjønte ikke hva det var :P

Skrevet

Men jeg har ikke hatt problemet idag

Skrevet

Men jeg har ikke hatt problemet idag

Det har jeg, men bare innimellom.

Skrevet

Yes, I spoke too soon. Begynte igjen nå

Skrevet

Det blir mye verre å ha fane med Dagbladet. Spesiellt de dagene som den interaktive siden med rettsaken er det.

Skrevet

Jeg tror og det er vita-reklamen som er synderen. Problemet går bort hvis den er borte

Skrevet

Ja, det stemmer! La merke til det nå. Forsvinner så fort Vita-reklamen er borte.

Skrevet

Adblock gjør livet på kg og andre plasser levelig.

AnonymBruker
Skrevet

jeg som hadde håpet på en spennende tråd om vibrerende mus(vagina)...skuffende :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...