Gå til innhold

Flere enn meg som nesten alltid har problem med Nordeas nettbank?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Omtrent hver eneste gang jeg skal betale regninger på Nordeas nettbank så skjer det et eller annet. Idag kom det opp en feilmelding, men den vanlige feilen er at siden aldri oppdateres. Oppdateringstegnet står bare og snurrer og snurrer. Så må jeg stoppa sida, starte på nytt med alle koder. Blir gal av det! Hver eneste gang!! Flere som har problemer med den nettsida eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vanligvis ikke problemer med nordeas nettbank, men det hender seg at siden/betaling ikke vil oppdateres. Det er forsåvidt en vanlig feil jeg har på de fleste nettsider. Om jeg bruker en annen nettleser enn opera så funker det stort sett alltid. Så til meg er problemet nettleseren.

Men fortsetter å bruke opera av gammel vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Omtrent hver eneste gang jeg skal betale regninger på Nordeas nettbank så skjer det et eller annet. Idag kom det opp en feilmelding, men den vanlige feilen er at siden aldri oppdateres. Oppdateringstegnet står bare og snurrer og snurrer. Så må jeg stoppa sida, starte på nytt med alle koder. Blir gal av det! Hver eneste gang!! Flere som har problemer med den nettsida eller?

Hvilken nettleser bruker du? Er den helt oppdatert? Er alle tilleggene dine oppdaterte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også snurreproblemet. Har nyeste Firefox og er ikke interessert i å bytte. Jeg synes nettbanker bør da de vanligste nettleserene. Den andre banken min er mindre og klarer allikevel dette utmerket. Det at det går ca. 1 av 5 ganger hos meg viser jo at det faktisk fungerer med nettleseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har AKKURAT det samme problemet! av og til funker det om jeg bruker kodebrikken til DNB, men nå funker ingen ting.. Jeg har prøvd mange forskjellige nettlesere. Jeg kommer til å ringe og klikke på kundeservice i morgen, så kommer tilbake med detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...