murmeldyret Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som har erfaring med såkalt permanent hårfjerning med epilasjon? Kan tenke meg til at det er rådyrt. Men virker det virkelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det epilator du tenker på? Det er ikke permanent, men det tar lengre tid før hårene vokser ut igjen enn med barbering. Blir på en måte det samme som voksing, bortsett fra at du slipper å kjøpe ny voks hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Moon~ Skrevet 26. januar 2004 #3 Del Skrevet 26. januar 2004 ...Også er det sinnssvakt vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som har erfaring med såkalt permanent hårfjerning med epilasjon? Kan tenke meg til at det er rådyrt. Men virker det virkelig??? Jeg er hudpleier, og da vi skulle lære dette på skolen gjorde vi det på hverandre. Det var utrolig vondt, men ikke alle hårene kom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har epilator og etter å ha brukt den en stund så er det ikke så vondt lenger. Det napper bare litt liksom. Men første gangen var det veldig vondt. Hårene blir visstnok tynnere og lettere å nappe ut når man epilerer regelmessig. Er fornøyd jeg, mye greiere enn voks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå