Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muslimske flyktninger fra Eritrea blir lovet hjelp av egyptiske muslimer, men blir i stedet kidnappet og mishandlet inntil de får penger for dem.

Etter mishandlingen og frigivelsen, kommer de til Israel hvor de får legebehandling ved sykehusene.

Det er utrolig hvordan israelerne hjelper mennesker som vanligvis hater dem.

Dette har vi jo også sett tidligere, da israelsk politi måtte redde en FN-delegasjon som var på inspeksjon i Libanon for å overvåke at ikke israel drev overgrep mot syrerne som hadde okkupert landet. Det latterlige/tragiske var at delegasjonen ble angrepet av de som de skulle beskytte.

Verden vil bedras, og blir det.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

I motseting til hva du kanskje tror så er det et mindretall av muslimer som hater Israel og jøder.

• Liker 2
Skrevet

I motseting til hva du kanskje tror så er det et mindretall av muslimer som hater Israel og jøder.

Mener du at alle medier i verden lyver?

Er det manipulerte bilder og filmer vi ser fra arabiske og andre muslimske land?

Det finnes en masse muslimer bare her i landet som har demonstrert, ikke bare mot Israel, men også mot Israels venner.

Men selvfølgelig er det ingen av dem, ei heller nordmenn som vet hvorfor de hater jødene.

De opptrer jo alle som en brekende saueflokk som ikke har evnen til å tenke selv.

Å forstå hvilken nytte vi alle har hatt av jødene i hele verden, er det ingen som forteller, og nesten ingen som forstår. Men det burde være nok å nevne alle Nobell-prisene jødene har fått.

I forhold til folketallet har de fått flere ganger så mange priser som noe annet land.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at alle medier i verden lyver?

Alle medier i verden ?

Jeg tviler sterkt på at du har lest eller hørt alle verdens medier.

• Liker 3
Skrevet

Alle medier i verden ?

Jeg tviler sterkt på at du har lest eller hørt alle verdens medier.

Det var selvfølgelig noe overdrevet, men jeg skrev ikke at det var jeg som hadde lest dem.

Derimot får jeg informasjon (på norsk) om hva som skjer rundt om i nesten hele verden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fascinerende hvordan mange kan fortsette å tro akkurat det de vil tro ved å plukke ut enkelte fakta og ignorere alt som ikke passer...

Skrevet

Det er fascinerende hvordan mange kan fortsette å tro akkurat det de vil tro ved å plukke ut enkelte fakta og ignorere alt som ikke passer...

Helt enig.

AnonymBruker
Skrevet

Muslimske flyktninger fra Eritrea blir lovet hjelp av egyptiske muslimer, men blir i stedet kidnappet og mishandlet inntil de får penger for dem.

Etter mishandlingen og frigivelsen, kommer de til Israel hvor de får legebehandling ved sykehusene.

Dette har vi jo også sett tidligere, da israelsk politi måtte redde en FN-delegasjon som var på inspeksjon i Libanon for å overvåke at ikke israel drev overgrep mot syrerne som hadde okkupert landet. Det latterlige/tragiske var at delegasjonen ble angrepet av de som de skulle beskytte.

Ja, det smalt fra riktig person. En ekstrem kristensionst fra en frikirkelig menighet. Du er sannheten :ironi:

• Liker 3
Skrevet

Ja, det smalt fra riktig person. En ekstrem kristensionst fra en frikirkelig menighet. Du er sannheten :ironi:

Jeg forstår godt at slike intelligente mennesker som dette vil være anonyme.

De har selvfølgelig ikke mot nok til å ta imot all rosen de får for slike positive innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...