Gå til innhold

Test av støvsuger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Noensinne lurt på om støvsugeren er noe særlig til å suge? Her er en støvsugertest av Nilfisken støvsuger, på svensk:

www.mondoblog.se/jockiboi/2012/04/30/test-av-nya-dammsugaren/

Lenke endret til ikke-klikkbar

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

Kjør på......... :filer: Men hvem i faen knuller en støvesuger? En støvesuger skal suge opp støv og hybelkaniner, ikke en kuk.....

Endret av Loverdose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på......... :filer: Men hvem i faen knuller en støvesuger? En støvesuger skal suge opp støv og hybelkaniner, ikke en kuk.....

Og hvem i f knuller en massasjestav? Den skal massere skuldre og ømme muskler, ikke en vagina.....

• Liker 4
Gjest Loverdose
Skrevet

Og hvem i f knuller en massasjestav? Den skal massere skuldre og ømme muskler, ikke en vagina.....

Hvem sa noe om en massasjestav??????

Gjest sardintroll
Skrevet

Om du tar sjansen på å sitte på legevakta med pikken i støvsugerslangen, så for all del. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Har en kompis fra Senja, og for noen år siden, da han bodde i et kollektiv med noen kompiser, fant de ut at de skulle bruke støvsuger i fylla på han enkleste sjelen der inne. Han ble visst så revet med at de ofte hørte støvsugeren i full action fra soverommet hans etterpå. Det ble aldri mindre støv på rommet hans.. Så ;-)

-Domino

Skrevet

Sikker på at støvsuger er det beste.. Finnes så mye annet billig fra kondomeriet jo..

Jaja, lykke til..

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen kvinne som kan suge så godt som en støvsuger. Garantert! ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk bilder i hodet av utstyret etter en runde i støvsugeren... Mildt sagt loddent :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bilder i hodet av utstyret etter en runde i støvsugeren... Mildt sagt loddent :)

nå har jeg og et slikt bilde i hode mitt.... :fnise:

Gjest Loverdose
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Nå måtte jeg titte inn i støvsugerrøret med lommelykt, og må ærlig innrømme at om jeg var gutt så ville jeg vasket det røret skikkelig godt før bruk iallefall, yuk

Skrevet

Nå måtte jeg titte inn i støvsugerrøret med lommelykt, og må ærlig innrømme at om jeg var gutt så ville jeg vasket det røret skikkelig godt før bruk iallefall, yuk

EN ny støvsuger er nok tingen :skratte:

Gjest Bamse20
Skrevet

Skal være 100% ærlig.

Jeg var skeptisk til og prøve det selv, og var redd for at jeg skulle få noen skader.

Så jeg brukte god tid på og søke gjennom nettet for og finne flest positive svar på om dette var EGENTLIG skadelig eller ikke, fordi folk sier det er skadelig

Grunnen til at det kan være skadelig:

Du suger mye blod opp til penisen som gjør at den blir stiv, men den kommer til og bli veldig fylt opp.. Så derfor er det viktig at den ikke er inni støvsugeren hele tiden , varier litt på det. D

Det er også viktig og sjekke om du har noen "blader" inni støvsugeren, om du treffer den, så kan du kutte av penis. Noe som ikke er så bra hehe.

Sjekk om du egentlig passer til og ha en penis inni, om den kommer til og sitte seg fast eller ikke.,

Jeg har brukt den en del, men det blir kjedeligt etter vært.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...