Gå til innhold

Oral sex problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem som er så problematisk. Jeg kommer ikke under oralsex. Jeg har slitt med det lenge, og jeg syntes det er ubehagelig og rart. (jeg er kvinne)

Har prøvd alt mulig, men klarer det ikke.

Har noen noe råd til meg? Er det vanlig å komme fort for jenter, når gutter utfører oralsex på dem?

Need help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vell sine måter å komme på. =) Ikke alle kommer under oralsex. Selv synes jeg det er det beste i verden. Men jeg må være ekstremt opphisset for å komme. Men synes fortsatt alt i alt det er utrolig godt.

Ikke heng deg opp i at du "må" komme under oralseks. Nyt det, fantaser om det. Slapper du av, og nyter det, kan det brått hende du faktisk kommer. ;)

Skrevet

Det tror jeg aldri har skjedd. Ikke syns jeg det er spesielt digg heller og klarer meg fint uten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker oralsex, men ikke sjangs i havet for at jeg kommer ved slikking alene.

Kommer aldri i verden til å avstå av den grunn, riktig gjort er det fantastisk.

Gjest JosefK78
Skrevet

For å hjelpe deg med ditt problematiske problem så er det jo viktig å vite om du onanerer og om du greier å komme da, viss svaret på det er Ja så vil jeg anbefale at du viser han hva du liker å gjøre med deg selv så kan han gjøre en remix av det hvor han også bruker munn og tunge, og mens han holder på bare legg deg tilbake lukk øynene og slapp av.

Personlig er jeg stor fan av oralsex, både å få og gi og det er et must før sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...