NoWorries Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 som tittelen sier, er det noen som har erfaring med denne? http://www.feelunique.com/p/Senscience-Inner-Restore-Intensif-Masq-150ml Leter etter en god fuktighetskur, da håret mitt er utroolig tørt. Har brukt proteinkur i veldig lang tid, og visste ikke at man trengte fuktighetskur i tillegg. Må ikke være dyr, da jeg har rundt 170 kr som kan gå til kuren Tips eller erfaringer tas i mot med et stoort smil!
Gjest kittycat Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 ser at 105 personer liker den, så den er nok god! en annen rimelig er aussie sin serie med 3 minute miracle. gir myye fuktighet! ca 100 kr på vita og cubus 1
NoWorries Skrevet 30. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2012 Takk for svar! blir nok til at jeg bestiller den. Er helt grønn når det kommer til hårprodukter, aner virkelig ikke hva jeg skal putte i håret for å få det bedre.
mari4ever Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 som tittelen sier, er det noen som har erfaring med denne? http://www.feelunique.com/p/Senscience-Inner-Restore-Intensif-Masq-150ml Leter etter en god fuktighetskur, da håret mitt er utroolig tørt. Har brukt proteinkur i veldig lang tid, og visste ikke at man trengte fuktighetskur i tillegg. Må ikke være dyr, da jeg har rundt 170 kr som kan gå til kuren Tips eller erfaringer tas i mot med et stoort smil! jeg ville gått for Joico moisture recovery treatment på feelunique.com eg:) veldig bra.
Gjest Nyyx Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Den er helt ok. Ikke det beste jeg har prøvd, men det var verdt testinga. Jeg elsker å finne nye favoritt produkter, men den der var bare ikke helt noe for mitt veldigveldig nordiske hår. Jeg syntes ikke den gjorde så mye egentlig.
NoWorries Skrevet 30. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2012 Takk for svar! Vet ikke helt om jeg har det man kan kalle typisk nordisk hår, da jeg har utrolig tykke hårstrå, og ufattelig mye! Frisøren kommenterer alltid at det er det tykkeste de har sett. Tester den ut vertfall! Hvis ikke får jeg prøve Joico sin, bruker proteinkuren derfra vertfall.
mari4ever Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Takk for svar! Vet ikke helt om jeg har det man kan kalle typisk nordisk hår, da jeg har utrolig tykke hårstrå, og ufattelig mye! Frisøren kommenterer alltid at det er det tykkeste de har sett. Tester den ut vertfall! Hvis ikke får jeg prøve Joico sin, bruker proteinkuren derfra vertfall. da trenger du veldig mye fuktighet. kjøp denne. anbefales på det sterkeste. den er også drøy i bruk. jeg har også veldig tykt hår og friøsrer sier det samme om mitt hår.
heidiheidiheidi Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Gull-Redken kuren er veldig god for tørt og slitt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå