Gå til innhold

lite bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et lite enkelt bryllup. Stort kirke bryllup med hvit brude kjole er ikke noe for meg.Vi velger heller å bruke pengene som skulle gått til et stort bryllup til noe annet,vi holder på med prøverørs behandling og det er jo dyrt visst vi må ta det i det private og visst vi skal adoptere en gang så er jo det dyrt også. :-?

Vi skal ha vielse kl 1300 i byfogden.

Kaffe og kaker med max 15 hjemme hos oss etter vielsen

Middag på hotell om kvelden med familie og venner.Blir max 36 på middagen.

Hår og sminke skal jeg ordne selv,brude bukett må jeg bestille og så skal vi kjøpe oss nye klær,som vi også kan bruke senere når vi skal noe. :lol:

vårt busjett:

-kaffe og kaker 15 stk 1000.-

-middag på hotell,3 retters middag med velkomst drink og 3 glass drikke til maten 25000.-

-taxi:2000.-

-fotograf 2900.-

-brude bukett 1000.-

-andre blomster til å pynte med hjemme 600.-

-klær og utstyr til begge 15000.-(som vi kan bruke igjen senere)

-hjemme lagete innbydelser og bord kort og frimerker 400

-frisør til begge 600

-bryllups suite gratis :D

Tror jeg har fått med det meste nå. Vi kunne jo gjort det billigere visst vi feks valgte koldt bord eller middag hjemme istedet for hotell,men min kjære ville helst gå for hotellet. Vi får eget lokale,som er kjempefint,de pynter med hvit duk,blomster,lyse staker. :)

Er det andre som skal ha et litt utradisjonelt bryllup?Vil gjerne høre om andres planer? Lurer på om det er nødvendig med bord kort når man ikke er så mange,men det er vel kanskje best å ha bord kort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss i en norsk ambassade i europa og invitere med oss ca 10 personer (foreldre og søsken med følge).

Vi satser på å spandere middagen ute på byen, så bordkort blir uaktuelt..Tror uansett ikke vi ville hatt det til så få mennesker. Sponser fly og opphold litt for studerende søsken, men foreldrene våre synes vi ikke at vi trenger å sponse for fly og opphold til bryllupet vårt.

Så budsjettet er noe sånt;

Middag; ca 10 000

Klær; ca 10 000

Sponsing av turen; ca 6000

Fly og hotell til oss; ca 8000

Fotograf og frisør; ???

Skrevet

Om du leier et lite sted som holder middag så blir det fort billigere enn den summen du skrev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...