CathFoto Skrevet 30. april 2012 #21 Del Skrevet 30. april 2012 Alt regelrytteriet satt til side: Det er noe som skurrer alvorlig ved det at politiet skal gå rundt og rive ned teltene til tiggere, og nesten like ille er det at en del folk her til lands, rike folk som har alt de trenger, godter seg over det. Nok en ubrukelig oppgave for et ubrukelig norsk politi. Ingen får lov å bo i marka lengre enn to døgn på samme sted, sigøyner eller ikke. Og jeg synes det må være greit å si at vi ikke ønsker at turområdene skal være tilgriset av søppel og avføring. Ønsker vi egentlig på sikt at alle grøntområder, parker og marka skal bli permanente leirplasser uten søppelhåndtering og toaletter? Det er nok bedre å hjelpe de i hjemlandet på en eller annen måte, for å tilrettelegge for massereising til Norge for å leve som tiggere gavner verken de eller oss. Men å godte seg over deres situasjon, bruke skjellsord o.l. er ikke greit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. april 2012 #22 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg har sett noen permanente oppholdsplasser for omreisende som bor i campingvogn nedover i Europa, og fy flate så rotete og møkkete, og ikke minst for en stank! Hadde de i det minste holdt det ryddig og rent rundt seg, så hadde færre reagert på leirene deres. Endret 30. april 2012 av Rosalie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2012 #23 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg merker at uansett hvor ekle disse menneskene måtte være, så er det noe som gnager litt ved å skulle ta fra fattige uteliggere teltene sine. Istedenfor å spytte en god del av fellesskapets kroner på sprøyteautomater, rengjøring av toaletter, flere offentlige toaletter, flere offentlige dusjer, osv, så bruker vi penger på snuten for å kjeppjage de vi ikke ønsker. Joda, det er også en måte å etterkomme flokkens interesser på. Med litt bismak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2012 #24 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er ikke interessert i lage en sak ut av om de får hjelp eller ikke i sitt hjemland.. Jeg er bare veldig interssert i at de slutter å grise og søple så inni granskauen... At de slutter og stjele mobiler/Lommebøker fra folk på trikken. (Observert flere ganger) Hadde de nå bare tigget etter penger, større griser skal man lete lenge etter.. Jeg treffer de ofte i jobb sammenheng og gud hvor forbanna jeg blir når de smører inn heisen med avføring.. Seriøst?, flere ganger? Hva gjør folk når det skjer? Sier du ifra?, hvordan reagerer offeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #25 Del Skrevet 30. april 2012 (...) Joda, det er også en måte å etterkomme flokkens interesser på. Med litt bismak. Ingen bismak her. De viser ingen takknemlighet for det de får, bare forlanger mer. Da er det begrenset hvor langt givergleden strekker seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 30. april 2012 #26 Del Skrevet 30. april 2012 Seriøst?, flere ganger? Hva gjør folk når det skjer? Sier du ifra?, hvordan reagerer offeret? Jeg har grepet inn engang, da ringte jeg telefon nr til jenta.. Hun rumenske hadde puttet den i trusa, og måtte pent tilstå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 30. april 2012 #27 Del Skrevet 30. april 2012 Nå må det jaggu bli forbudt å tigge snart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 30. april 2012 #28 Del Skrevet 30. april 2012 Nå må det jaggu bli forbudt å tigge snart. Ja, og så kan vi gjøre det forbudt å sulte i samme slengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #29 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, og så kan vi gjøre det forbudt å sulte i samme slengen. Vi har ikke bruk for sånne mennesker. De har KUN seg selv å skylde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #30 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har grepet inn engang, da ringte jeg telefon nr til jenta.. Hun rumenske hadde puttet den i trusa, og måtte pent tilstå Fyfaen... Har du noen tips til folk som skal flytte til Oslo? Må en være på vakt hele tiden? Ble hu kjerringa tatt hand om av politiet? Reagerer folk bare ved å be om å få tingene sine tilbake? Er det aldri noen som blir skikkelig forbanna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 30. april 2012 #31 Del Skrevet 30. april 2012 Vi har ikke bruk for sånne mennesker. De har KUN seg selv å skylde. Og så? Hva er det du vil gjøre med dem? Plager ikke meg at folk tigger. Hvis de ser for shady ut så sier jeg bare nei, er ikke værre enn det. Tigging og fattigdom forsvinner ikke bare fordi vi "rydder" gatene og parkene sånn at du slipper å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Poppins Skrevet 30. april 2012 #32 Del Skrevet 30. april 2012 10 poeng til politiet! Endelig! Selv bor jeg i kr.sand og har de siste 2mnd ikke giddet å gått til/i sentrum pga det KRELER med tiggere,hovedsaklig fra Romania...(som attpåtil robba fretex sine klesinnsamlinger å har fått godkjent en brakke å to med toalett,varme p dusj til et par hundre tusner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 30. april 2012 #33 Del Skrevet 30. april 2012 Disse fokene vil bare ta og aldri gi. Hvorfor skal vi da yte noen som helst form for hjelp? De velger selv å ikke bli en del av samfunnet, da trenger de heller ikke snylte på samfunnet. Så lenge denne grupperingen nekter å gå på skole, betale skatt og ha vanlige jobber, vel, da går det slik. Ingen sympati fra meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2012 #34 Del Skrevet 30. april 2012 Disse fokene vil bare ta og aldri gi. Hvorfor skal vi da yte noen som helst form for hjelp? De velger selv å ikke bli en del av samfunnet, da trenger de heller ikke snylte på samfunnet. Så lenge denne grupperingen nekter å gå på skole, betale skatt og ha vanlige jobber, vel, da går det slik. Ingen sympati fra meg. Feil! Dette er et folk som blir forfulgt i alle land og ikke får mulighet til utdanning og lønnet arbeid på linje med andre. Disse menneskene er bærere av en rik kultur som vi må ta imot med åpne armer. Vi må legge det til rette så romfolket kan holde sitt tradisjonelle levesett ved like, samtidig som de kan delta i samfunnet som yrkesaktive så langt de ønsker og kan. De må skaffes boliger så de slipper å leve under uverdige forhold der de kjeppjages av politiet. Dette vil samtidig løse problemet med at folk plages ved å se tiggere i storbyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #35 Del Skrevet 1. mai 2012 Feil! Dette er et folk som blir forfulgt i alle land og ikke får mulighet til utdanning og lønnet arbeid på linje med andre. Disse menneskene er bærere av en rik kultur som vi må ta imot med åpne armer. Vi må legge det til rette så romfolket kan holde sitt tradisjonelle levesett ved like, samtidig som de kan delta i samfunnet som yrkesaktive så langt de ønsker og kan. De må skaffes boliger så de slipper å leve under uverdige forhold der de kjeppjages av politiet. Dette vil samtidig løse problemet med at folk plages ved å se tiggere i storbyene. Dette er tull fra ende til annen! Kom deg på innsiden av det offentlige Norge og se hvordan denne grupperingen saboterer alt som heter skolegang og yrkesdeltakelse samtidi som de krever alt mellom himmel og jord. Det samme gjelder i resten av verden denne ubrukelige kulturern holder til. Det er en kultur preget av tyverier og svindel som anerkjent yreksretning. Ubrukelig rett og slett! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #36 Del Skrevet 1. mai 2012 Dette er tull fra ende til annen! Kom deg på innsiden av det offentlige Norge og se hvordan denne grupperingen saboterer alt som heter skolegang og yrkesdeltakelse samtidi som de krever alt mellom himmel og jord. Du blander rumenere og rom-folket, det er to vidt forskjellige grupper. Rumenere har ingen slike rettigheter i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #37 Del Skrevet 1. mai 2012 Du blander rumenere og rom-folket, det er to vidt forskjellige grupper. Rumenere har ingen slike rettigheter i Norge. Jeg har da INGENTING imot rumenere på generelt grunnlag, det er dette sigøynerpakket jeg vil ha kastet på hue og ræve ut av Norge. Når kan vi stemme Norge ut av Schengen tror dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #38 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har da INGENTING imot rumenere på generelt grunnlag, det er dette sigøynerpakket jeg vil ha kastet på hue og ræve ut av Norge. Når kan vi stemme Norge ut av Schengen tror dere? Mange av dem som bor i telt er vanlige fattige rumenere som kommer for å tigge, ikke sigøynere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #39 Del Skrevet 1. mai 2012 Mange av dem som bor i telt er vanlige fattige rumenere som kommer for å tigge, ikke sigøynere. Fint, så bygg en skole til dem i Romania. Så slipper vi å ha dem rekende formåls og nytteløst rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #40 Del Skrevet 1. mai 2012 Fint, så bygg en skole til dem i Romania. Så slipper vi å ha dem rekende formåls og nytteløst rundt her. De har skoler, det de mangler er penger til mat, klær og bolig. Hvorfor synser du så mye om ting du ikke har noen kunnskap om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå