Isiselin Skrevet 25. januar 2004 #1 Skrevet 25. januar 2004 Inspirert av tråden om hva pappaen skal ha på spør jeg, Hva skal forloveren ha på? Min kjære skal ha sjakett på den store dagen og så har jeg lest et sted at det er vanlig at forlover og brudgom er likt kledd. men så har det seg sånn at sjakett er ganske dyrt å leie; må forloveren til min kjære leie seg sjakett for anledningen likevel?? Synes det blir så dumt hvis vi skal pålegge andre å betale i dyre dommer for vårt bryllup...
magnhild Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Min mann sin forlover stiller i bunad som mannen min også gjør. Ellers så synes jeg jo det er for mye å forlange at forlover skal leie sjakett til mange penger... Synes smoking bør gå bra da. Eller bunad da selvsagt... :blunke:
Smilet Skrevet 26. januar 2004 #3 Skrevet 26. januar 2004 Vi betalte leien av sjakett for min manns forlover!
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #4 Skrevet 26. januar 2004 Dersom du legger føringer for hva forloveren skal ha er det vanlig å betale for det. Og det var mer vanlig før, at brudgom og forlover hadde samme antrekk. Nå er begge deler, altså likt eller ikke, like vanlig.
Tari Skrevet 26. januar 2004 #5 Skrevet 26. januar 2004 Forloveren skal ha kjole og hvitt som min samboer...han betaler det selv for det blir min samboers tur når de skal gifte seg. Men, det blir ganske så dyrt -for min samboer har allerede vært forlover flere ganger Men, det er verdt det! Det er også forskjell i pris på de forskjellige stedene. Vi leide smoking til et annet bryllup (da var han ikke forlover) på Brudekjolen. Der tar de 900,- for leie av smoking, men min kjære påstår hardnakket at da han leide kjole og hvitt til forrige bryllup så betalte han under tusenlappen på et annet sted. På Brudekjolen koster dette 1700!
hallingbrud Skrevet 26. januar 2004 #6 Skrevet 26. januar 2004 Både min og kjæresten sin forlover skal ha bunad. (selv om jeg og kjæresten min ikke skal ha det)
April Skrevet 26. januar 2004 #7 Skrevet 26. januar 2004 Sambo sin forlover skal ha smoking tror jeg! Regner med at hanskal låne sambo sin, hvis den passer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå