Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer nå radiografi, som de fleste sikkert vet er en helserelatert/faglig utdanning. :) Jeg har fått meg sommerjobb i hjemmetjenesten, og lurer på om dette kan påvirke min lønn i forhold til de uten helseutdanning?

Veldig fint om noen kan hjelpe meg med å finne ut av dette, da jeg synes det blir litt dumt å ringe min kommende arbeidsgiver for å spørre.

Veldig fint om noen vet om eksempler på at en helsefaglig utdanning kan gi høyere lønn innen andre helseyrker også, både under utdanning og etter bachelor. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du studert? Kan ikke så mye om faget ditt, men tror ikke det har noe å si. Sykepleiestudenter som jobber som pleieassistenter blir betalt som hjelpepleier etter 3. semester.

Skrevet

Hvor lenge har du studert? Kan ikke så mye om faget ditt, men tror ikke det har noe å si. Sykepleiestudenter som jobber som pleieassistenter blir betalt som hjelpepleier etter 3. semester.

Til sommeren er jeg bare ferdig med første året.

Men kanskje etter endt utdanning da? Hmm...

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra kommune til kommune, noen har ikke noen ordning på det, mens andre betaler ca tilvarende fagarbeiderlønn etter x antall semestre.

I min kommune er det etter 4. semester

Skrevet

Det varierer fra kommune til kommune, noen har ikke noen ordning på det, mens andre betaler ca tilvarende fagarbeiderlønn etter x antall semestre.

I min kommune er det etter 4. semester

Takk for svar! :) Jeg blir sakte men sikkert klokere på saken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...