AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 For to år siden kjøpte jeg en flaske Xanté (likør/pære&konjakk) (38% alkohol). Det er en plastflaske og den er uåpnet. Kan den drikkes? Vil den være som normalt?
Gjest navnelapp Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Smak på den, du vert ikkje dårleg av å smake. Kan hende har den teke smak av plasten, det må du vurdere når du smakar på den. Den vert ikkje skadeleg for deg (anna enn i store mengder ;-)) på to år.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Jeg ville svart "nei", om du så hadde kjøpt den i går. Men så er jeg visstnok litt fisefin av meg, har jeg hørt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Kjør på! Den har relativt stor alkoholstyrke og vil ikke bli bortskjemt på kun 2 år. Husk at Cognacen den er laget på trolig har ligger 8-10 år på fat før den havnet på flasken...
Gjest navnelapp Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Men husk også på at den er på plastflaske. Den kan ha tatt smak av den. Men for din del forhåpentlegvis ikkje. :-)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Kjør på! Den har relativt stor alkoholstyrke og vil ikke bli bortskjemt på kun 2 år. Husk at Cognacen den er laget på trolig har ligger 8-10 år på fat før den havnet på flasken... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå