AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hvis jeg tar en Ibux nå mot hodepine? Når kan jeg begynne og drikke i kveld da?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Du må ta paracet ikke ibux!! Feil ibux går på magen paraset og alkohol på leveren. Skal man blande er det best med ibux og alkohol. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 er ingenting galt med å drikke etter og ha tatt ibux. Men det som bekymrer meg er at du tar Ibux mot hodepine 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Hvorfor ikke ibux mot hodepine? Ibux er jo smertestillende.
Gjest Annaires Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 er ingenting galt med å drikke etter og ha tatt ibux. Men det som bekymrer meg er at du tar Ibux mot hodepine Det er det eneste som funker her. Det har noe med grunnen til at man har hodepine...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Paracetamol og alkohol kan være belastende på lever, mens Ibux og alkohol kan gi mageblødninger. Hvis du ikke tar masse smertestillende ellers, tror jeg ikke det er noen fare å ta en Paracet/Ibux og drikke (litt) som en éngangsforeteelse. Har for øvrig hørt om en som fikk nyresvikt etter at han tok to Ibux og gikk på fest og drakk - én gang. Maks uflaks, men det kan skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå