Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg håper dere kan hjelpe meg med en liten ting.

Jeg skal på date førstkommende lørdag med en herlig fyr fra Bergen. Dette blir vår andre date her i Oslo og han kommer over for å møte meg.

Har dere anbefalinger på hva jeg kan vise ham i Oslo? Han er noenlunde kjent i storbyen og vært innom alle severdighetssteder, men jeg vil ikke at daten bare skal være cafee/restaurant heller, for det gjorde vi på vår første date. Ja, vi har masse å prate sammen, men greit å gjøre det kombinert med sight-seeing f.eks. Vet at det var «Turist i din by» forrige uke, som hadde vært perfekt. Men kanskje dere kan anbefale noe annet? Han er åpen for det meste, elsker kultur, oppleve og se nye steder.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta trikken opp til Kjelsås og gå ned hele Akerselva før dere avslutter med god mat og drikke på f.eks. Schouskjelleren. Les deg litt opp på Oscar Braatens "Ungen" og om industriområdene der, så har dere garantert noe å snakke om.

Alnaelva er også en fin tur, eller Bygdøy og alle museene der. På Akershus Festning er det ofte spøkelsesvandringer og Teknisk Museum får frem barnet i de fleste.

Skrevet

Tusen takk for veldig bra forslag. Akerelva kan jo ikke gå feil og Schouskjelleren har utmerket mat. Mulig jeg går for det!! Har også hørt at spøkelsesvandringer på Akerhus Festning er verdt å ta en titt på. Mye bra forslag du har hentet fram.

Takker og bukker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...