AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Er det lett å lese gutter som er interessert?
Pene sko... Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 (endret) Like lett som å lese om damer er interesserte. Interesse er vanskelig å skjule. De kan påta en rolle for å holde det hemmelig, slik at de unngår å virke for på, men om du sjokkerer med noe som indikerer din interesse eller bryter deres konsentrasjon på en eller annen måte vil de bryte ut av sin rolle og dermed flashe interesse og/eller sin nervøsitet overfor deg. Både menn og damer kan være klengete når de er interesserte. De vil helst gnisse kroppen sin mot deg og ta på deg så mye som de tør. De vil heller ikke avslutte daten, for de liker deg så godt. De vil finne på nye aktiviteter slik at daten bare varer og varer. Le av dine historier, lyve om interesser/kvaliteter de egentlig ikke har for å blidgjøre/kvalifisere seg for deg, osv. Er personen interessert vil det skinne gjennom, som oftest. Men det finnes selvsagt også de som er sjenerte og er redde for å synliggjøre sine intensjoner, fordi de kanskje er vant til å bli avvist eller såret. De føler seg kanskje ikke verdige nok. For at de skal føle seg verdige nok må du selv ta initiativ for å bekrefte at de er gode nok for deg. Således vil selvbildet, selvsikkerheten og tilliten bygges opp. Endret 30. april 2012 av Pene sko... 3
Gjest Kv84 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Så fint skrevet! Jeg selv som skrev som anonym. Når jeg er selv veldig interessert i en fyr smiler jeg som et lite barn på julaften, kan ikke skjule det for han hehe. Men det kan jo likegjerne bety når en man smiler, at han smiler av at jeg smiler så mye?
Gjest Janus Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Jeg tror dette er veldig avhengig av personlighet og selvtillit, så det er vanskelig å komme med noen generelle retningslinjer på samme måte som det er vanskelig for kvinner. Jeg har lest om kvinner her inne som sier at når de liker en mann så blir de svært nervøse og kan ende opp med å regelrett ignorere han de liker samtidig som de gir oppmerksomhet til andre menn som de ikke er interessert i. Jeg vil anta at denne variasjonen i å uttrykke interesse på finner du også blant menn. For min del blir jeg veldig lett sjarmert av kvinner jeg møter og selv kvinner jeg egentlig ikke er tiltrekt av, så det er mulig de oppfatter meg som seksuelt interessert når jeg egentlig ikke er det. Et lurt smil og god øyekontakt er min signatur.
Gjest Vampen Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Jeg er enig med Janus i at dette er individuelt, og vanskelig å si så altfor myegenerelt om. Jeg kan f.eks ikke kjenne meg mye igjen i det Pene Sko skriver, men det er sikkert reelt nok for noen. Min erfaring med de mennene jeg har møtt er at de gjør det klart ved hjelp av kroppsspråk, tone, vise interesse og oppmerksomhet, tar kontakt og i noen tilfeller sier det ganske rett ut.
Gjest Kv84 Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Opplever fra to gutter at de gjenspeiler meg, akkurat som om de smiler like mye eller lite om jeg ikke gjør det. Jeg synes det er så vanskelig å lese folk jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Når fyrer begynner å vise seg, da vet man de er interessert.
flyndra90 Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tror dette er veldig avhengig av personlighet og selvtillit, så det er vanskelig å komme med noen generelle retningslinjer på samme måte som det er vanskelig for kvinner. Jeg har lest om kvinner her inne som sier at når de liker en mann så blir de svært nervøse og kan ende opp med å regelrett ignorere han de liker samtidig som de gir oppmerksomhet til andre menn som de ikke er interessert i. Jeg vil anta at denne variasjonen i å uttrykke interesse på finner du også blant menn. For min del blir jeg veldig lett sjarmert av kvinner jeg møter og selv kvinner jeg egentlig ikke er tiltrekt av, så det er mulig de oppfatter meg som seksuelt interessert når jeg egentlig ikke er det. Et lurt smil og god øyekontakt er min signatur. Dette stemmer ganske bra, jeg er selv gutt og ofte når jeg er intressert i en jente, spessielt hvis hun er veldig attraktiv og i tillegg er litt sjenert/ikke tar insiativ. Så gjør jeg nettopp det du sier, overser henne nesten, prøver å være kul og morsom, men da gjerne med de andre som er med. Ganske teit egentlig, men er vel bare feig.
Gjest .-L-. Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Når vi blir vokse, så tør vi å spørre damene vi liker ut. Dersom han liker deg, vil han spørre deg ut. Det eneste unntaket er hvis han er sjenert.
Gjest Janus Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Dette stemmer ganske bra, jeg er selv gutt og ofte når jeg er intressert i en jente, spessielt hvis hun er veldig attraktiv og i tillegg er litt sjenert/ikke tar insiativ. Så gjør jeg nettopp det du sier, overser henne nesten, prøver å være kul og morsom, men da gjerne med de andre som er med. Ganske teit egentlig, men er vel bare feig. Prøv å gjøre det motsatte neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå