Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 JA!! Så absolutt etter min mening. Det er hårreisende hvor lite folk generelt, og offentlige etater, og arbeidsgivere vet og har respekt for lover og regler. Særlig på mindre steder...GRØSS OG GRU!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 ???????????????????????????????? Kansje passe å fortelle hva du henviser til????????????????? Ikke alle som har lest aviser/teksttv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har sett både nyheter på tv, avisen og sett tekst-tv, men skjønner lite av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Dette bør være allment kjent. Det har også stått om det i noen medlemsblader, til yrkesgrupper som har med dette å gjøre Dørum vil at det skal forskes mere på lov og rett, så enkelt er det. Og fordi om dere ikke vet så mye om saken så går det vel an å tenke ut hva man synes generelt..MÅ alt gjøres så vanskelig? Som jeg allerede har sagt så synes jeg dette er helt på sin plass. Jeg lurer litt på hva slags metoder man har tenkt å bruke, hvordan forskningen skal legges opp, om det er basert på den forskningen man allerede har......hmm, ja her er det mange spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Personlig kunne jeg godt tenke meg å bidra med noen opplysninger her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg lurer litt på hva slags metoder man har tenkt å bruke, hvordan forskningen skal legges opp, om det er basert på den forskningen man allerede har. Man bruker vel de samme metodene man alt gjør (dvs juridisk metode evt kriminologisk), men får ekstra bevilgninger. Det er ikke som om det ikke allerede forskes på lov og rett, vi har faktisk 3 juridiske fakulteter i landet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Det forskes nok nå også, men det er ønskelig at man forsker mere. Dørum nevner bl.a - rent rettsdogmatisk forskning - komparativ forskning - rettspolitisk forskning - forskning på metode Jeg kunne ha gått mere inn i dybden på dette, men jeg har ikke tid. Ihvertfall synes jeg dette er et kjempeinteressant felt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå