AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Er det noen som har erfaring med vippeextensions? Jeg har lyst til å ta dette til bryllupet, men vet ikke helt hvor jeg bør dra for å få det gjort. Er det noen som har noen steder å anbefale i Oslo/Bærum? Noen som har positive/negative erfaringer med dette?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Fotballfrua driver med det, sjekk bloggen hennes.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Nette Nestea tok vel det også, men fikk kraftig allergisk reaksjon.
elise00 Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Er det noen som har erfaring med vippeextensions? Jeg har lyst til å ta dette til bryllupet, men vet ikke helt hvor jeg bør dra for å få det gjort. Er det noen som har noen steder å anbefale i Oslo/Bærum? Noen som har positive/negative erfaringer med dette? Gjør det hos Neglhuset i Rosenkrantz-gate! De er kjempeflinke Tok vippeextensions der i fjor vår og hadde de til litt før jul (fornyet hver tredje uke). De er virkelig en av de beste på det. Jeg tok det hos Agnes, men alle de andre som jobber der er sikkert like flinke :)Ida Wulff bruker de, du kan søke på bloggen hennes.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Jeg anbefaler å heller bruke Stimulash Fusion - den fungerer utrolig bra, og da er det dine egne vipper som blir sterkere og lengre. Jeg har fått utrolig mye skryt for vippene mine etter jeg begynte å bruke den. Trenger ikke bruke mascara til daglig lenger engang. Fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Skal du bruke det i bryllupet ditt så anbefaler jeg å teste om du tåler limet noen mndr/mange uker før bryllupet.... et fåtall får allergisk reaksjon, greit å forsikre deg om at du ikke er en av de Fraråder deg bruk av vippeserum som enkelte anbefaler, de kan bla skape varige synsskader- flere av merkene er tatt av markedet i USA! Bare søk på google,så ser du at det er sant
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Skal du bruke det i bryllupet ditt så anbefaler jeg å teste om du tåler limet noen mndr/mange uker før bryllupet.... et fåtall får allergisk reaksjon, greit å forsikre deg om at du ikke er en av de Fraråder deg bruk av vippeserum som enkelte anbefaler, de kan bla skape varige synsskader- flere av merkene er tatt av markedet i USA! Bare søk på google,så ser du at det er sant Ja, hvis man er uforsiktig og får middelet på selve øyet og/eller er utålmodig og bruker langt mer og oftere serum enn veiledningen sier, så stemmer det at man i verste fall kan få varige synsskader. Man må bruke det fornuftig og forsiktig, som så mye annet vi bruker i ansiktet, og ved øynene våre, daglig
Rakkerunge Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Skal du bruke det i bryllupet ditt så anbefaler jeg å teste om du tåler limet noen mndr/mange uker før bryllupet.... et fåtall får allergisk reaksjon, greit å forsikre deg om at du ikke er en av de Fraråder deg bruk av vippeserum som enkelte anbefaler, de kan bla skape varige synsskader- flere av merkene er tatt av markedet i USA! Bare søk på google,så ser du at det er sant Du må gjerne linke til kilder som støtter det du sier. Om viippeserum generelt, og om Stimulash Fushion spesielt. Det inngir litt mer troverdighet enn å be folk søke det frem selv
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Du må gjerne linke til kilder som støtter det du sier. Om viippeserum generelt, og om Stimulash Fushion spesielt. Det inngir litt mer troverdighet enn å be folk søke det frem selv Ja for det er jo fryjtelig vanskelig å oversette vippersum til engelsk og forta et raskt google-søk Man kan fint få synsskader selvom man er forsiktig ved påføring. Vippersum skal brukes på kveldstid, de fleste sover i natten og da kommer det i 99% av tilfellene en liten mende vippeserum i øyet iløpet av en natts søvn. Man trenger ikke være spesielt smart engang, for å forstå det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå